HerNews.gr
LIFESTYLE Συνταγές

Υγιεινές Συνταγές: Ρύζι basmati με τόνο

Η σωστή διατροφή έχει περάσει από αμέτρητες φάσεις, άπειρες συμβουλές περί τούτης και αναφορές από διατροφολόγους ως το σημαντικότερο όπλο μας ενάντια σε ποικίλα ζητήματα, όπως βάρος και ασθένειες. Οι υγιεινές συνταγές έχουν την πρωτοκαθεδρία στο διατροφολόγιο ενός ανθρώπου.

Υγιεινές συνταγές ονομάζουμε εκείνες που φροντίζουν το σώμα μας από μέσα προς τα έξω, συμβάλουν στη διατήρηση του βάρους ή αντίστοιχα στη μείωσή του και ταυτόχρονα γεμίζουν με ενέργεια και απαραίτητα συστατικά τον οργανισμό.

Στο Hernews λοιπόν, ενισχύουμε την πεποίθηση ότι, ένας άνθρωπος χρειάζεται να προσέχει το σώμα του και κυρίως την υγεία του, γι’ αυτό και προτείνουμε μέσα από τη στήλη Υγιεινές Συνταγές, συνδυασμούς υλικών και γεύσεων που θ’ απολαύσετε, ενώ παράλληλα προσέχετε.

Ξεκινάμε με τη συνταγή που ιδανικά καταναλώνεται ως μεσημεριανό και σε κάποιες περιπτώσεις και ως βραδινό. Ρύζι Basmati με τόνο λοιπόν! Στην εν λόγω συνταγή αναφέρουμε τον τόνο κονσέρβα μιας και είναι μια πολύ καλή και εύκολη επιλογή αν εργάζεσθε ή είστε φοιτήτρια. Φτιάχνεται γρήγορα, απλά και υγιεινά!

Θα χρειαστούμε:
  • 2 σακουλάκια ρύζι basmati των 10’
  • 1 κονσέρβα τόνο σε λάδι
  • 1 κονσέρβα καλαμπόκι ή σε γυάλινη συσκευασία
  • Αλατοπίπερο
  • Λεμόνι
  • Λίγο σάλτσα τσίλι (προαιρετική επιλογή)

Εκτέλεση

Βράζουμε τα δυο σακουλάκια με το ρύζι σε μεσαία κατσαρόλα, όπου έχουμε γεμίσει τα 2/3 της με νερό. Μετά τα δέκα λεπτά, το αφαιρούμε απ’ τη φωτιά, το σουρώνουμε και το αφήνουμε να στραγγίξει καλά. Στη συνέχεια το επιστρέφουμε στην κατσαρόλα, αφού το έχουμε αδειάσει από τα σακουλάκια. Προσθέτουμε τον τόνο τον οποίο έχουμε στραγγίξει ελαφρώς από το λάδι. Κρατούμε λίγο λάδι ώστε ν’ ανακατευτεί με το ρύζι και να του δώσει υδαρή υφή και νοστιμιά. Έπειτα ρίχνουμε και το καλαμπόκι αφού το έχουμε επίσης στραγγίξει. Τέλος, τ’ ανακατεύουμε όλα μαζί είτε στην κατσαρόλα, είτε σε ένα μπολ και ολοκληρώνουμε ρίχνοντας αλατοπίπερο και λεμόνι, όσο επιθυμούμε. Η σάλτσα τσίλι είναι προαιρετική επιλογή μιας και θα προσθέσει γλυκύτητα και σπιρτάδα, έχοντας όμως λίγες παραπάνω θερμίδες.

Ένα φαγητό μέσα από τις υγιεινές συνταγές που διατηρεί τον οργανισμό με ενέργεια και ταυτόχρονα συντηρεί το σώμα. Καλή όρεξη!

Νεότερα Άρθρα

Συνταγή της μέρας: Νούντλς με κοτόπουλο και teriyaki

Her News

Εύκολες συνταγές για σαλάτα με φασόλια

Her News

10 μυστικά για να ψήσετε με επιτυχία το κρέας την Τσικνοπέμπτη

Her News