HerNews.gr
Fitness LIFESTYLE

Λάτρεις του καφέ ενωθείτε: Που και πως μας κάνει καλό;

Αγαπώ τον καφέ. Λατρεύω τη μυρωδιά του φρεσκοκομμένου εσπρέσο με εσπεριδοειδή αρώματα και επιγεύσεις, τον φρεσκοψημένο ελληνικό και τον κρύο αλώβητο εσπρέσο. Καφές σε όλες τις μορφές.

Αν αυτή τη στιγμή ταυτίστηκες, γιατί και για εσένα ακούγοντας τη λέξη καφέ υπάρχει αντιστοιχία στη τελετουργία και φροντίδα του εαυτού σου, τότε καλά κάνεις και διαβάζεις το άρθρο. Τις περισσότερες φορές, καταναλώνουμε το άκρως ικανοποιητικό ρόφημα, νιώθοντας μια ωραία διεγερτική αίσθηση, χωρίς να γνωρίζουμε παρόλα αυτά, τους τομείς που μας ευεργετεί, οργανικά και σωματικά ως εμφάνιση.

Ήρθε η ώρα λοιπό, στο υπόλοιπο άρθρο, ν’ ανακαλύψεις πως μας κάνει καλό ο καφές στην καθημερινή μας ζωή.

1.Ο καφές μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα ενέργειάς σας και να σας κάνει 
ευφυέστερους. 

 Ο καφές μας βοηθάει να αισθανόμαστε λιγότερο κουρασμένοι και αυξάνει τα 

επίπεδα ενέργειάς μας. Αυτό συμβαίνει γιατί περιέχει ένα διεγερτικό που 

ονομάζεται καφεΐνη, η οποία είναι η πιο συχνή ψυχοδραστική ουσία στον κόσμο. 

Αφού πίνουμε καφέ, η καφεΐνη απορροφάται από το αίμα μας και φτάνει στον 

εγκέφαλό μας. Πολλές ελεγχόμενες δοκιμές σε ανθρώπους δείχνουν ότι ο καφές 

βελτιώνει διάφορες πτυχές της λειτουργίας του εγκεφάλου. Αυτό περιλαμβάνει τη 

μνήμη, τη διάθεση, την επαγρύπνηση, τα επίπεδα ενέργειας, το  χρόνο αντίδρασης 

και τη γενική γνωστική λειτουργία. 

2.Ο καφές μας βοηθάει να κάψουμε λίπος 

 Η καφεΐνη πλέον χρησιμοποιείται σε όλα τα εμπορικά σκευάσματα καύσης λίπους. 

Υπάρχει ένας καλός λόγος γι’ αυτό. Η καφεΐνη είναι μία από τις πολύ λίγες 

φυσικές ουσίες που έχει όντως αποδειχθεί ότι  βοηθάει στην καύση του λίπους. 

Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η καφεΐνη μπορεί να ενισχύσει το μεταβολικό ρυθμό 

κατά 3-11%. 

3.Η καφεΐνη μπορεί να βελτιώσει τη φυσική μας απόδοση  

Διεγείρει το νευρικό μας σύστημα και αυξάνει τα επίπεδα αδρεναλίνης 

στο αίμα μας με αποτέλεσμα να αντέχουμε περισσότερο στην έντονη σωματική 

δραστηριότητα. Η καφεΐνη μπορεί να βελτιώσει την σωματική μας απόδοση κατά 

11-12%. 

4.Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά 

 Ένα φλιτζάνι καφέ περιέχει: 

Ριβοφλαβίνη (Βιταμίνη Β2): 11%  

Παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5): 6% 

Μαγγάνιο και κάλιο: 3%  

Μαγνήσιο και νιασίνη (Β3): 2%  

Αν τα ποσοστά σας φαίνονται μικρά σκεφτείτε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι 

πίνουν περισσότερο από ένα φλιτζάνι την ημέρα.  

5.Ο καφές μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 

 Ο διαβήτης τύπου 2 είναι ένα  γιγαντιαίο πρόβλημα υγείας, σήμερα πλήττει 

περίπου 300 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Χαρακτηρίζεται από 

αυξημένα σάκχαρα αίματος στο πλαίσιο της αντίστασης στην ινσουλίνη ή την 

ανικανότητα να εκκρίνουν ινσουλίνη. Για κάποιο λόγο, άτομα που πίνουν καφέ 

έχουν σημαντικά μειωμένο κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2. 

Οι μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που πίνουν περισσότερο καφέ έχουν 23-50% 

χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης αυτής της ασθένειας. 

Πηγή πληροφοριών www.gustoproducts.gr

Νεότερα Άρθρα

Προπονήσεις barre: Η γυμναστική που θα σε κάνει πιο ευλύγιστη

Her News

Πρωινό και δυσκοιλιότητα: Ξεκίνα σωστά την ημέρα σου

Her News

Δροσεροί καλοκαιρινοί χυμοί για τον καύσωνα

Her News