HerNews.gr
Fitness

Λιγούρα για γλυκό; Πως θα αντισταθείς!

Δεν είναι λίγες εκείνες οι ώρες που θέλουμε απεγνωσμένα να φάμε ένα γλυκό και δεν μπορούμε να αντισταθούμε! Αυτό ονομάζεται και λιγούρα..Η έντονη επιθυμία για κατανάλωση. Όταν δηλαδή δεν πεινάμε αλλά θέλουμε οπωσδήποτε να ικανοποιήσουμε την ανάγκη της κοιλιάς μας. 

Αν θεωρείσαι γλυκατζού, τότε δώσε μεγάλη βάση στις ώρες που θα φας ένα γλυκό! Τουλάχιστον, ας είναι το πρωί, καθώς έτσι θα προλάβεις να κάψεις τις υψηλές θερμίδες που περιέχει. 

 

Την επόμενη φορά που θα πιάσετε τον εαυτό σας να λιγουρεύεται έναν γλυκό πειρασμό αντισταθείτε! Πως θα το καταφέρετε; Θα πρέπει να αναλογιστείτε ότι η λιγούρα, σε αντίθεση με την πείνα, εμφανίζεται κυριώς όταν η ψυχολογία μας δεν είναι καλά. 

Πώς θα αποτρέψουμε την επιθυμία για γλυκό; 

1. Παραδεχθείτε τις κακές σας συνήθειες και εντάξτε στην καθημερινότητα σας μια νέα υγιεινή φιλοσοφία: Αν για παράδειγμα νιώθετε λιγούρα, πιείτε λίγο νερό.

2. Προσθέστε μερική πρωτεΐνη στην διατροφή σας.

3. Σταματήστε να καταναλώνετε τροφές με ζάχαρη και λευκό αλεύρι καθώς αυτοί είναι και οι λεγόμενοι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες. Προτιμήστε τους ακατέργαστους. 

 

4. Μεγάλη προσοχή στις ώρες του ύπνου σας! Κάθε συνήθεια χρειάζεται πρόγραμμα για να λειτουργεί σωστά ο οργανισμός μας. Να κοιμάστε αρκετές ώρες και να ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε μέρα.

5. Καταναλώστε πράσινο τσάι, καρύδια, αυγά, τυρί, και αυξήστε την άσκηση μέσα στην ημέρα σας! Έτσι, θα αυξήσετε τα επίπεδα σεροτονίνης σας.

6. Προτιμήστε την κατανάλωση των εξής βιταμινών: Μαγνήσιο, ψευδάργυρος, σίδηρος και ασβέστιο.

Μπορούμε να ξεγελάσουμε την λιγούρα για γλυκό με άλλες τροφές; 

Οι παρακάτω προτάσεις είναι οι εναλλακτικές για να αποφύγουμε τις κακές διατροφικές συνήθειες: 

  • Μια φρουτοσαλάτα με πολλά φρούτα, μέλι, κανέλα και ξηρούς καρπούς
  • Ένα ζελέ χωρίς ζάχαρη και φρέσκα φρούτα
  • Ένα μπολ με γιαούρτι με φρούτα, μέλι και ξηρούς καρπούς
  • Ένα μπολ με γιαούρτι με μέλι ή μαρμελάδα 
  • Ένα μπολ με δημητριακά ολικής αλέσεως και γάλα με χαμηλά λιπαρά 
  • Μια μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως 
  • Αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα
  • Ένα κακάο σε ρόφημα με κρύο ή ζεστό γάλα χαμηλών λιπαρών 
  • Ένα με δύο μπισκότα ολικής αλέσεως

Νεότερα Άρθρα

Πρωινό και δυσκοιλιότητα: Ξεκίνα σωστά την ημέρα σου

Her News

Γιατί πρέπει να τρώμε όσπρια

Her News

Γυμναστική: Σε πόσο χρόνο θα δείτε αποτελέσματα;

Her News