HerNews.gr
Health

Lockdown: Ποιος εθισμός αυξήθηκε ραγδαία

Το lockdown και ο εγκλεισμός στο σπίτι έφερε και την αύξηση κάποιων εθισμών. Οι περισσότερο αντιμετώπισαν την απομόνωση με σύμμαχο μερικές κακές συνήθειες, όπως τα ναρκωτικά, το αλκόολ, το κάπνισμα κ.α. 

Παρόλα αυτά, στον εθισμό δεν χωράει καμία απολύτως δικαιολογία ή εξήγηση γιατί τα πράγματα για τον οργανισμό είναι άκρως σοβαρά. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο τζόγος αυξήθηκε κατά έξι φορές στην διάρκεια του lockdown, στοιχείο ιδιαίτερα ανησυχητικό.

Πλέον δεν χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιος το καζίνο για να παίξει τυχερά παιχνίδια αλλά μπορεί μέσω του κινητού του. Οι εφαρμογές τυχερών παιχνιδιών έχουν δείξει ραγδαία αύξηση στην χρήση τους και συγκεκριμένα το πόκερ, τα φορυτάκια και το μπίνγκο. 

Οι παίκτες τυχερών παιχνιδιών κατά το lockdown είχαν περισσότερες από δύο φορές περισσότερες πιθανότητες από ό, τι πριν να στοιχηματίσουν μέσω διαδικτύου. Μάλιστα, όσοι είχαν οικονομικά προβλήματα πριν από την πανδημία, ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν τη ροπή τους προς τον τζόγο κατά την περίοδο των lockdown. 

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν 2.600 ενήλικες και μέσα από τις απαντήσεις τους αποδείχθηκε ότι οι άντρες ήταν εώς και τρεις φορές πιο επιρρεπείς στον τζόγο σε σύγκριση με τις γυναίκες. Αυτό που αξίζει περισσότερο είναι το γεγονός πως η συστηματική κατανάλωση αλκοόλ είναι άρρητα συνδεδεμένη με τον τακτικό  τζόγο και για τα δύο φύλα. Το πραγματικό μέγεθος όμως των συνηθειών αυτών είναι μάλλον μεγαλύτερο καθώς η πλειοψηφία των συμμετεχόντων (το 70%) ήταν γυναίκες.

Η Agnes Nairn, Καθηγήτρια Μάρκετιγκ στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον κίνδυνο που παρατηρείται να έχουν τα παιδιά απέναντι στα τυχερά παιχνίδια: «Καθώς τα τυχερά παιχνίδια μεταφέρονται στο διαδίκτυο, ευάλωτες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών και των ενηλίκων που κάνουν κατάχρηση αλκοόλ, μπορεί πιο εύκολα να επηρεαστούν. Ο πειρασμός για τον τζόγο στο διαδίκτυο άλλωστε ενισχύεται από έξυπνες διαφήμισεις και είναι πάντα εκεί. Τα παιδιά πέφτουν επίσης θύματα αυτής της διαφήμισης, ειδικά όσον αφορά τα esports στα κοινωνικά μέσα, και θα μπορούσαν να εγκλωβιστούν σε εθιστικές συνήθειες από νεαρή ηλικία. Απαιτείται επομένων αυστηρότερη ρύθμιση σε αυτόν τον αναπτυσσόμενο τομέα για την προστασία των ευάλωτων καταναλωτών.

Πηγή: ygeiamou

Νεότερα Άρθρα

Αυτή είναι η σωστή ώρα που πρέπει να ζυγίζεστε

HerNews ka

Πώς θα χάσετε βάρος μετά τον τοκετό;

Her News

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν πίνετε ένα smoothie κάθε μέρα

HerNews ka