HerNews.gr
Μόδα

Gucci Garden: Η virtual έκθεση – ύμνος για τα 100 χρόνια του οίκου

Μια μοναδική virtual έκθεση για την επέτειο του οίκου Gucci στη Φλωρεντία.

O οίκος Gucci κλείνει 100 χρόνια και γιορτάζει με μια multimedia extravaganza. Έτσι, εξερευνά την πλούσια ιστορία και το δημιουργικό όραμα του ιστορικού fashion house.

Με αφορμή τον εορτασμό για την συμπλήρωση των 100 χρόνων από την δημιουργία του παγκοσμίου φήμης Fashion House, μια αρχέτυπη έκθεση λαμβάνει χώρα. Σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του μουσείου Gucci Garden στην Φλωρεντία. Πρόκειται για μια συναρπαστική εμπειρία που απόλαυσαν όσοι είχουν την δυνατότητα να παρευρεθούν και να περιηγηθούν στα θεματικά δωμάτια.

Μέσα από μια διαδραστική έκθεση είδαν να αναβιώνουν σκηνές από παλιότερες συλλογές που συνδέουν την μόδα με μηνύματα, συναισθήματα, συνθήματα και γεγονότα. Μια “παιδική χαρά συναισθημάτων”, όπως παρομοιάστηκε από τον Michele.

H δήλωση του Alessandro Michele – Δημιουργικός Διευθυντής της Gucci

Ένα πολυαισθητηριακό έκθεμα, αφιερωμένο στις 15 καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες της τελευταίας 6ετίας. Ο Alessandro Michele οραματίστηκε την virtual έκθεση Gucci Garden Archetypes σε μια προσπάθεια να αποτυπώσει την καλειδοσκοπική ματιά του και την ιδιοσυγκρασιακή δημιουργικότητα με την οποία έχει “στιγματίσει” τον ιστορικό οίκο. “Σκέφτηκα ότι θα είχε ενδιαφέρον να προσκαλέσω τον κόσμο σε ένα ταξίδι φαντασίας και λάμψης, δημιουργώντας μια παιδική χαρά συναισθημάτων όπως κάνω και με τις καμπάνιες των συλλογών μου που αντανακλούν την αισθητική μου”, δηλώνει.

Εξερευνώντας την έννοια του αρχέτυπου, δηλαδή του πρωτότυπου που αντιγράφεται, κάθε καμπάνια του οίκου είναι η έκφραση μιας μοναδικής στιγμής. Μια από τις εκπλήξεις του «Gucci Garden Archetypes» αποτελεί ένα δωμάτιο γεμάτο γυάλινα ράφια. Σε αυτά βρίσκονται 1.400 πεταλούδες, τόνοι παιχνιδιών, 182 ρολόγια κούκων, το καθένα σε διαφορετική ώρα, 420 διακοσμημένα ζευγάρια sneakers και 110 περούκες εποχής.

Οι χώροι του Gucci Garden

Από το Τόκιο μέχρι το Λος Άντζελες. Από το πολυσυζητημένο χαμόγελο της Dani Miller στην καμπάνια Gucci Beauty μέχρι και τον ανθισμένο παράδεισο των αρωμάτων Gucci Bloom. Η έκθεση Gucci Garden Archetypes στον iconic χώρο Gucci Garden στην Φλωρεντία, αναπαριστά μέσα από θεματικούς χώρους την πληθωρική έμπνευση του Michele. Το φαντασιακό σύμπαν των συλλογών του ταξιδεύουν τον επισκέπτη και σε ουτοπικούς κόσμους ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.

 

Από τα ζωγραφισμένα στο χέρι γκράφιτι που παραπέμπουν στην συλλογή 2018 «Gucci Dans Les Rues», μέχρι το κόκκινο μπάνιο, αντίγραφο μπάνιου ενός νυχτερινού κέντρου του Βερολίνου. Το τελευταίο, μάλιστα, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την καμπάνια της άνοιξης του 2016, «Rebellious Romantics» του Michele.

Άγγελοι, χορευτές, άλογα, διαγαλαξιακοί εξερευνητές, μαγικές ντουλάπες, digital avatars, κρυφοί κήποι και απρόσμενες ψηφιακές εκπλήξεις. Όλα αυτά συνθέτουν το μαγικό παζλ σε αυτό το φαντασμαγορικό πρότζεκτ που εξερευνά τα όρια της μόδας, της τέχνης και της φαντασίας και ξυπνά τις αισθήσεις.

Η ιδέα της virtual έκθεσης 

Η ιδέα πίσω από την εικονική “επέκταση” του κήπου είναι ότι. “Ενώ οι άνθρωποι ξεκινούν το ταξίδι τους στη ζωή ως ένας κενός καμβάς, οι εμπειρίες διαμορφώνουν κάθε άτομο και αντανακλούν την ιδέα ότι το κάθε άτομο είναι ένα από τα πολλά, αλλά είναι εντελώς μοναδικό”, σύμφωνα με το δελτίο τύπου.

“Πήγα στον κήπο της Αγάπης και είδα αυτό που δεν είχα δει ποτέ” έγραψε ο Alessandro, ανεβάζοντας μια σχετική φωτογραφία από την έκθεση στον λογαριασμό του στο instagram. Μόλις εισέλθουν στην εικονική “πραγματικότητα” του Gucci Garden, οι χρήστες θα μετατραπούν σε μοντέλα, σε σχήμα ανθρωποειδούς, χωρίς προσδιορισμό στο φύλο ή την ηλικία.

 

Εξερευνώντας τον χώρο οι χαρακτήρες θα μετακινούνται μέσα από τα δωμάτια και θα “υιοθετούν” μοναδικά σχέδια στην διαδρομή τους, θα αλλάζουν δηλαδή. Κάθε χρήστης θα εμφανίζεται ως μοναδική, ανάγλυφη δημιουργία του οίκου Gucci. Ένα μουσείο που δημιουργεί ιστορία για την μόδα μέσω της καλαίσθητης κληρονομιάς που διαθέτει.

Το Roblox’s Gucci Garden ήταν διαθέσιμο από τις 17 μέχρι 31 Μαΐου. Επιπλέον, θα υπάρχει και ένα κατάστημα, όπου οι χρήστες θα μπορούν να αγοράσουν είδη περιορισμένης έκδοσης εμπνευσμένα από την έκθεση της Gucci στη Φλωρεντία.
Αφου δεν πρόλαβες να πας στην Φλωρεντία μέχρι τέλος Μαΐου / απόλαυσε το μαγικό κόσμο του Gucci μέσα από την διαδικτυακή περιήγηση.

 

 

Μαρία Γατζούδη 

Fashion editor- Ενδυματολόγος-Σεναριογράφος 

Msc-Med 

Νεότερα Άρθρα

Bubble Trend: Επιστρέφει δυναμικά γίνεται ξεκάθαρα το next big thing για την άνοιξη!

HerNewskl

Ροζ: Μην το αγαπάς μόνο, φόρα το!

Her News b

LANCASTER: Η πιο must συλλογή για φέτος το καλοκαίρι!

Her News