HerNews.gr
Ψυχολογία

Άγχος: Χρήσιμες τεχνικές

Και ποιος δεν αγχώνεται; Σε απόλυτο βαθμό κανένας! Φυσικά όμως υπάρχουν και διαβαθμίσεις στην κλίμακα για το άγχος. Και είναι και  φυσιολογικό όταν η καθημερινότητα γεμίζει δραματικά γεγονότα, η ψυχολογία μας να αλλάζει και το άγχος να μεγαλώνει.

Σε μικρό ή  μεγάλο βαθμό όλοι βιώνουμε την αγωνία της αβεβαιότητας για το αύριο, για την επόμενη μέρα.  Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιες τεχνικές αρκετά χρήσιμες που θα μας βοηθήσουν να χαλαρώσουμε από το άγχος.

  1. Κάντε θετικές σκέψεις

    Ένας από τους βασικούς λόγους που οι αρνητικές σκέψεις γίνονται πιο έντονες το βράδυ είναι ότι το άτομο χαλαρώνει και έχει την ευκαιρία να σκεφτεί με την ησυχία του όλα όσα έγιναν μέσα στη μέρα του. Προσπάθησε λοιπόν να «καθαρίσεις» το μυαλό σου από αρνητικές σκέψεις και αγωνίες και εστίασε σε πράγματα που σε κάνουν να νιώθεις ευγνωμοσύνη.

2. Αναπνεύστε βαθιά

Κάντε 5λεπτο διάλειμμα και εστιάστε στην αναπνοή. Καθήστε ίσια με τα μάτια κλειστά και το ένα χέρι στην κοιλιά σας. Αναπνεύστε αργά μέσω της μύτης, αισθανθείτε την αναπνοή να αρχίζει στην κοιλιά και βοηθήστε την προς το δρόμο της στην κορυφή του κεφαλιού.

3. Ακούστε μουσική

Έρευνες δείχνουν ότι η απαλή μουσική μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση, τον καρδιακό παλμό και το άγχος. 

4. Να είστε ευγνώμονες

Να κρατάτε ημερολόγιο ευγνωμοσύνης για να θυμάστε όλα τα καλά που έχετε στη ζωή σας. Μην επικεντρώνεσαι στο τι δεν έχεις αλλά στο τι έχεις και το ξεχνάς. 

 

kelly

Κέλλυ Βρανάκη

Contact me @:

Instagram: https://www.instagram.com/story_kelling/

Facebook: https://www.facebook.com/Story_kelling-929217863902546/

Νεότερα Άρθρα

Στρες: 3 ασκήσεις για να χαλαρώσετε

Her News b

Ξεκινά την μέρα σου θετικά!

Her News b

5 τρόποι για να κάνεις το διάβασμα πιο εύκολο

Her News b

Leave a Comment