HerNews.gr
Fitness Health LIFESTYLE

Έμμηνος ρύση: Να κάνω γιόγκα όταν έχω περίοδο;

yoga
Εγείρονται πολλά ερωτήματα σχετικά με την εκγύμναση σε συνδυασμό με περίοδο και το κατά πόσο αυτό είναι εφικτό. Όσο και αν έχουν απαντηθεί από ειδικούς, πάντοτε υπάρχει μια σχετική αμφιβολία, για το αν μια γυναίκα μπορεί να γυμναστεί όταν βρίσκεται στις ημέρες περιόδου της.

Στο συγκεκριμένο άρθρο, ως δραστηριότητα θα πάρουμε τη γιόγκα. Μπορεί λοιπόν μια γυναίκα να επιδοθεί σε πρακτική ροής χωρίς να έχει θέμα με την έμμηνο ρύση της; Η απάντηση είναι ναι. Και το ναι αυτό, μπορούμε να το κρατήσουμε και για άλλα είδη εκγύμνασης σώματος.

periodcramps

Χωρίς αμφιβολίες, το ναι μπαίνει σε όλες τις γυναίκες που βρίσκονται στις λίγο πιο δύσκολες ημέρες τους. Η γιόγκα, βοηθά συνολικά το σώμα, μιας και με την κατάλληλη πρακτική επαναφέρει τις σωστές λειτουργίες του και έχει θεραπευτική επίδραση στο ενδοκρινικό σύστημα.

Χρησιμοποιώντας βοηθήματα, τα λεγόμενα props της γιόγκα, μπορεί η ασκούμενη ν΄ ανακουφιστεί και να βοηθήσει ακόμη περισσότερο τον οργανισμό της.

Όσο νιώθει άνετη, μπορεί να μπει και λίγο πιο βαθιά στην πρακτική, με την καθοδήγηση του/της δασκάλου/δασκάλας.

Κάποιες από τις άσανας που αντενδείκνυνται για τις ημέρες περιόδου, είναι οι ανεστραμμένες, μιας και μπορεί να μπορεί να προκαλέσουν αγγειακή συμφόρηση στην περιοχή της λεκάνης και να εμποδίσουν τη καθοδική ροή του αίματος.

Συνολικά, η πρακτική εξάσκηση, ακόμη και καθημερινά, μόνο ευεργετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει στο σώμα. Μάλιστα, τις ημέρες περιόδου, βοηθάμε και τη ροή της εμμήνου ρύσης μας, ενώ υποχωρούν και οι κράμπες.

Το όχι ως απάντηση στο πρωταρχικό μας ερώτημα, έρχεται μόνο αν η ασκούμενη δεν έχει διάθεση και νιώθει ότι το μόνο που θέλει είναι ν’ αράξει και να χαλαρώσει.

 

Νεότερα Άρθρα

Ψωμάκια: Έτσι θα τα εξαφανίσεις!

Her News

Τρόποι αντιμετώπισης της λιγούρας

Her News b

Aerial Yoga: Γιατί να το δοκιμάσεις

Her News k

Leave a Comment