HerNews.gr
Health

Σνακ χαμηλά σε υδατάνθρακες – Οι πιο fit επιλογές

Οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία των κυττάρων σε κάθε επίπεδο του σώματός σας και φυσικά για να έχουμε ενέργεια. Από την άλλη μεριά μπορεί να σας κάνουν να αισθάνεστε κουρασμένοι και φουσκωμένοι και φυσικά να μας παχαίνουν. Για αυτό θα δούμε κάποια σνακ χαμηλά σε υδατάνθρακες για όλη την ημέρα. 

Σνακ με αβοκάντο

Πλούσιο σε φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, το αβοκάντο θα σας βοηθήσει να νιώθετε χορτάτοι για πολλές ώρες, χωρίς να σας παρέχει υδατάνθρακες.

Σνακ με φιστίκια

Τα φιστίκια είναι ένα ιδανικό σνακ με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και πλούσιο σε καλά λιπαρά αλλά και σε φυτικές ίνες, ένας συνδυασμός που μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο πλήρεις για πολλές ώρες.

Σνακ με Cottage cheese και μούρα

Το cottage cheese είναι από τις πιο ελαφριές πηγές πρωτεΐνης, και τα μούρα περιέχουν πάρα πολλά θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, αλλά με σχετικά λίγους υδατάνθρακες. Και ο συνδυασμός τους είναι άψογος.

Σνακ με βραστά αυγά

Δεν νομίζουμε να έχει μείνει κάτι παραπάνω να πούμε για τα αυγά, αλλά επειδή η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης, ανακεφαλαιώνουμε: σημαντική πηγή πρωτεΐνης, χορταστικά όσο δεν πάει, πρακτικά μηδέν υδατάνθρακες.

Σνακ με φύτρες φασολιού

Θέλετε μια τέλεια εναλλακτική για τα noodles ρυζιού ή αυγού; Τότε προσθέστε στην σαλάτα σας φύτρες φασολιού. Με μόλις 70 θερμίδες και 10 γρ. υδατανθράκων ανά 200 γρ., μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

 

kelly

Κέλλυ Βρανάκη

Contact me @:

Instagram: https://www.instagram.com/story_kelling/

Facebook: https://www.facebook.com/Story_kelling-929217863902546/

Νεότερα Άρθρα

Μεσημεριανός ύπνος: Κάνει καλό στη μνήμη

Her News b

Έρευνα: Αν ένας ηλικιωμένος δίνει γενναιόδωρα τα χρήματά του μπορεί να πάσχει από Αλτσχάιμερ

Her News

Φρέσκα ή κατεψυγμένα λαχανικά; Τι είναι καλύτερο να επιλέξεις

Her News

Leave a Comment