HerNews.gr
Fitness

Ποιες θέσεις γιόγκα ενεργοποιούν ευεργετικά τη γυναίκα κατά τη διάρκεια της πρακτικής

Η ζωή είναι γυναίκα λοιπόν και εμείς εδώ στο Hernews γνωρίζουμε πολύ καλά ότι, χρειάζεται φροντίδα. Άλλωστε η ζωή μας είναι η φροντίδα που της παρέχουμε και πως θα μπορούσαμε να το κάνουμε καλύτερα, από το να της δίνουμε απλόχερα ό, τι έχει ανάγκη: Εν προκειμένω γυμναστική που θα αφήσει την υπέροχη προσωπικότητά της να ξετυλιχθεί.

Μπορεί η γυμναστική να ξεκλειδώσει και να φανερώσει τα υπέροχα στοιχεία που διαθέτει η γυναίκα, να αφήσει την αύρα της να ξεχυθεί και ταυτόχρονα να εκδηλώσει όλα τα συναισθήματα που υπήρχαν καλά κρυμμένα; Η απάντηση είναι πως ναι, φυσικά και μπορεί με τις σωστές θέσεις γιόγκα, οι οποίες αποτελούν εξαιρετική μορφή εκγύμνασης σώματος και νου.

Η προτεινόμενες θέσεις στη γιόγκα είναι θέσης ανοιχτών ισχίων αλλά και θέσεις που ξεκλειδώνουν τη ροή ενέργειας στη γυναίκα σε όλο το κορμί, αφήνοντας τη μέσω της αναπνοής να ξεχυθεί και να απλωθεί μέσα από τη γυμναστική. Έτσι ενεργοποιούνται όμορφα συναισθήματα, ενώ η γυναίκα έρχεται σε επαφή με τον εαυτό της ακόμη πιο ουσιαστικά.

Οι θέσεις είναι οι εξής:

Θέση της Θεάς

yoga

Ανοίγω τα πέλματά μου στις άκρες του στρώματός μου και ελέγχω, ανοίγοντας τα χέρια στο άνοιγμα των ώμων, ώστε ο κάθε ένας αστράγαλος να είναι κάτω από την ίδια ευθεία με τους καρπούς μου. Έπειτα στρέφω τις φτέρνες μέσα και τα δάκτυλα έξω και κάνω βαθύ κάθισμα με κέντρο βάρους προς τα πίσω, ώστε να μην επιβαρύνω τα γόνατα. Εξαιρετική θέση για μια γυναίκα για να ξεκλειδωθεί η ενέργεια των ισχίων.

Θέση Σαύρας

yoga

Από κάτω σκύλο φέρνω το δεξί πόδι από σανίδα, έξω από την δεξιά παλάμη. Ακουμπώ το πίσω γόνατο στη γη και αν θέλω πιο δυναμική τη θέση σηκώνω το πίσω γόνατο. Τοποθετώ τις παλάμες μέσα από το πέλμα και αν νιώθω άνετα με το ισχίο μου, κατεβαίνω στους πήχεις. Κάνω την ίδια αλληλουχία και με την αριστερή πλευρά.

Στάση 2ου Πολεμιστή – Τρίγωνο

yoga

yoga

Από Κάτω Σκύλο φέρνω το δεξί πόδι ανάμεσα στις παλάμες. Η πίσω φτέρνα στρίβει και πατάει διαγώνια προς τα μέσα. Με έναν κύκλο τα χέρια μου από το πλάι θα με ανεβάσουν σε Δεύτερο Πολεμιστή, ανοίγοντας τα χέρια μπρος και πίσω στην ευθεία του ώμου. Έπειτα τεντώνω το μπροστινό γόνατο, απλώνω τη δεξιά παλάμη πιο μπροστά και τελικά την ακουμπώ είτε στη δεξιά κνήμη, είτε στον αστράγαλο, αν φτάνω. Το αριστερό χέρι εκτείνεται ψηλά και στην ίδια ευθεία με το δεξί.

Νεότερα Άρθρα

Ασκήσεις Kegel: Όλα όσα θέλετε να μάθετε

Her News

Το κλειδί για σωστή αναπνοή όταν τρέχεις

Her News

Στάσεις γιόγκα που μπορείτε να κάνετε στο γραφείο

Her News