HerNews.gr
Ψυχολογία

Στρες: 4 τροφές που το καταπολεμούν “παρασκηνιακά”

Ψάχνεις όλους τους τρόπους για να ανακουφιστείς από το στρες; Η λύση μπορει να είναι στο φαγητό που τρως.

Ας δούμε αναλυτικά ποιες τροφές μπορούν να καταπολεμήσουν το στρες της καθημερινότητας

Μπρόκολο

Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο μπρόκολο περιέχει τη διπλάσια βιταμίνη C –η οποία βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και της κορτιζόλης– από ένα μέτριο πορτοκάλι. Η βιταμίνη C ενδυναμώνει επίσης το ανοσοποιητικό, που μπορεί να έχει αποδυναμωθεί από το στρες (καθιστώντας σε πιο επιρρεπή στις εποχικές ιώσεις). Πρόσθεσε λίγο μπρόκολο στην πρωινή ομελέτα ή φτιάξε ένα απογευματινό snack με μπρόκολο και χούμους για ντιπ.

broccoli

Σολομός

Είναι πλούσιος σε λιπαρά οξέα Ω-3, που βελτιώνουν φυσικά τη διάθεση, σύμφωνα με μελέτες. Επιπλέον, τα Ω-3 προστατεύουν την καρδιά, κάτι πολύ σημαντικό όταν η κορτιζόλη φτάνει σε βλαβερά επίπεδα. Η κορτιζόλη είναι γνωστή ως η ορμόνη του στρες, επειδή εκκρίνεται όταν νιώθεις πιεσμένη και αν τα επίπεδά της παραμείνουν υψηλά, μπορεί να προκαλέσει χάος στον οργανισμό σου. Απόλαυσε ένα φιλέτο σολομού για μεσημεριανό ή βραδινό.

Αμύγδαλα

Μία μερίδα περιέχει το 20% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας σε μαγνήσιο, ένα μεταλλικό στοιχείο που ρυθμίζει τα επίπεδα της κορτιζόλης. Μελέτες έχουν δείξει ότι το μαγνήσιο έχει ηρεμιστική δράση στο νευρικό σύστημα και μπορεί να βελτιώνει τον ύπνο. Έχε πάντα εύκαιρα αμύγδαλα στη δουλειά ή στο σπίτι (μία μερίδα των 30 γραμμ. είναι ποσότητα ίση με ένα σφηνάκι).

almonds

Αβοκάντο

Αυτό το φρούτο είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β6 και φυλλικού οξέος, δύο βιταμινών που έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν το στρες διατηρώντας τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Το αβοκάντο παρέχει, επίσης, κάλιο (1 αβοκάντο περιέχει 975 mg, ενώ μία μπανάνα 422 mg), που κάνει καλό στην καρδιά και ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση. Πρόσθεσε μερικές φέτες στη σαλάτα σου ή φτιάξε ένα μπολ γουακαμόλε.

 Aκολουθήστε μας στo Google News 

Νεότερα Άρθρα

4 σημάδια ότι οι φίλες σου είναι τοξικές! 

Her News b

Εφηβεία: Ξέρουμε πως νιώθεις

Her News m

Κρίση πανικού: 8 τρόποι αντιμετώπισης

Her News b

Leave a Comment