HerNews.gr
Ταξίδια

«Ανάσα» σε Σάμο και Βόρεια Εύβοια προσέφεραν τα Voucher

Πολύ σημαντική ώθηση στην φετινή τουριστική κίνηση της Σάμου και της Βόρειας Εύβοιας έδωσαν τα Voucher των 300 ευρώ και 150 ευρώ αντίστοιχα που διατέθηκαν μέχρι τώρα, όπως τόνισαν στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων οι πρόεδροι των τοπικών ξενοδοχειακών ενώσεων.

Ειδικά τον μήνα Ιούλιο, η παραπάνω διαπίστωση ήταν πολύ φανερή τόσο στην Σάμο όσο και την Βόρεια Εύβοια γεγονός που χάρισε πολλά χαμόγελα αισιοδοξίας σε όλο τον τουριστικό κόσμο των δυο προορισμών, όπως τονίστηκε.

Σοφία ΖαχαράκηΜια από τις βασικές προτεραιότητές ήταν η στήριξη των πολιτών, νοικοκυριών και επιχειρήσεων ειδικά στις πληγείσες περιοχές

Την τρέχουσα περίοδο και οι δυο αυτές περιοχές βιώνουν έναν εξαιρετικό Αύγουστο από πλευράς πληρότητας στα προσφερόμενα δωμάτια, ενώ δεν αποκλείουν οι φορείς και μια επιμήκυνση της τουριστικής σαιζόν πέραν του Οκτωβρίου.
Η παραπάνω διαπίστωση έρχεται να ενισχυθεί από την πρόσφατη δήλωση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ Χρήστου Τριαντόπουλου, που επεσήμανε ότι τον Σεπτέμβριο θα διατεθούν εκ νέου 7.000-8.000 άυλες ψηφιακές χρεωστικές κάρτες των 150 ευρώ για να τις χρησιμοποιήσουν οι πολίτες για τουρισμό στη Βόρεια Εύβοια και τη Σάμο.

Μια από τις βασικές προτεραιότητές μας αυτό το δύσκολο από πολλές απόψεις έτος ήταν η στήριξη των πολιτών, νοικοκυριών και επιχειρήσεων ειδικά στις πληγείσες περιοχές από φυσικές καταστροφές και άλλα αίτια, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη και συνεχίζει:

“Κι αυτό προσπαθούμε να το κάνουμε πράξη με πολλούς τρόπους. Στο υπουργείο Τουρισμού προτεραιοποιήσαμε με ειδική νομοθετική διάταξη τις πληρωμές των ξενοδοχείων και τουριστικών γραφείων πληγεισών περιοχών για το πρόγραμμα Τουρισμός για όλους. Συγχρόνως στην καμπάνια μας για την τουριστική περίοδο 2022 δώσαμε ειδική έμφαση στις ξεχωριστές εμπειρίες όπως ο τουρισμός ευεξίας που προσφέρεται στην Βόρεια Εύβοια ενώ έχουμε εντάξει την προβολή του τουρισμού ευεξίας αλλά και ειδικών μορφών τουρισμού όπως τον οινοτουρισμό, τον αλιευτικό τουρισμό, τον αθλητικό τουρισμό, τον θρησκευτικό τουρισμό και άλλες μορφές στο στρατηγικό σχεδιασμό μας με στόχευση σε χώρες-στόχους μέσω εκθέσεων και δράσεων προβολής και επικοινωνίας και για το επόμενο έτος”.

Η καμπάνια «Greek4ForYou» , η οποία και αφορούσε τα 5 νησιά του Ανατολικού Αιγαίου (Χίος, Λέσβος, Λέρος, Σάμος και Κως) θα συνεχιστεί και το 2022 και 2023.

Διαβάστε περισσότερα στη Vradini.gr

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Η μεγαλύτερη πτήση στον κόσμο είναι 19 ώρες χωρίς στάση

Her News

Νυμφαίο: Χωριό βγαλμένο από παραμύθι- Ιδανικός προορισμός για οικογενειακή απόδραση

HerNews ka

Αυτή η χώρα έχει το πιο ισχυρό διαβατήριο στον κόσμο

Her News