HerNews.gr
Health

Συμβουλές για να αυξήσεις την ορμόνη της ευτυχίας

Γνωρίζουμε ότι η ευτυχία δεν αγοράζεται, αλλά το επίπεδό της μπορεί να αυξηθεί. Μιλάμε για μια ορμόνη της ευτυχίας που ονομάζεται σεροτονίνη, η οποία επηρεάζει την ψυχική μας υγεία. Το επίπεδό της αυξάνεται όταν ένα άτομο είναι χαρούμενο και μειώνεται όταν έχει κατάθλιψη. Αλλά το επίπεδο της σεροτονίνης στο σώμα μπορεί να αυξηθεί φυσικά και εμείς θα σας πούμε τους τρόπους.

Τι είναι η ορμόνη της ευτυχίας;

Η σεροτονίνη στέλνει σήματα μεταξύ των νευρικών κυττάρων, επηρεάζοντας τη διάθεση, τη μνήμη και τη γνωστική λειτουργία. Όταν το επίπεδο στο σώμα μας είναι ιδανικό, το αποτέλεσμα είναι ευτυχία, συγκέντρωση, ηρεμία και ανεβασμένη διάθεση. Με ανεπάρκεια αυτής της ουσίας, το αποτέλεσμα θα είναι άγχος, εξασθένηση της μνήμης, κακή διάθεση, επιθετικότητα, χαμηλή αυτοεκτίμηση και κακός ύπνος.

Ενυδατώστε το σώμα σας από μέσα προς τα έξω

Η αφυδάτωση μπορεί να εξαντλήσει την ικανότητα του σώματός σας να χρησιμοποιεί τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που μετατρέπεται σε σεροτονίνη και πηγαίνει στον εγκέφαλό σας. Η αφυδάτωση είναι ένα πολύ κοινό πρόβλημα και σχετίζεται με ανεπαρκή επίπεδα σεροτονίνης. Θυμηθείτε να πίνετε άφθονο νερό για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για ευεξία.

Τακτική σωματική δραστηριότητα

Η τακτική άσκηση που αυξάνει τον καρδιακό σας ρυθμό αυξάνει επίσης τα επίπεδα σεροτονίνης σας. Η άσκηση ανεβάζει και τα επίπεδα της ντοπαμίνης, μιας άλλης ορμόνης της ευτυχίας. Έτσι, απλώς κινούμενες ενεργά, λαμβάνετε διπλή δόση από τις ορμόνες ευεξίας σας.

Υγεία του εντέρου

Η σεροτονίνη συγκεντρώνεται κυρίως στα έντερα. Τα ισορροπημένα επίπεδα σεροτονίνης επηρεάζονται από τον υγιή ιστό του εντέρου και την ισορροπία των εντερικών βακτηρίων. Ένα ανθυγιεινό έντερο αυξάνει τον κίνδυνο γνωστικής έκπτωσης, εναλλαγών της διάθεσης και κατάθλιψης. Τρώτε τροφές που περιέχουν πρεβιοτικά και προβιοτικά. Πρέπει να διατηρήσετε το έντερο σας υγιές και δυνατό, ώστε να μπορεί να παράγει τη σεροτονίνη που χρειάζεται το σώμα.

Κοιμηθείτε αρκετά

Η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε μείωση των επιπέδων σεροτονίνης. Φτιάξτε το πρόγραμμά σας έτσι ώστε να έχετε 8 ώρες αδιάκοπου ύπνου το βράδυ. Την νύχτα η ορμόνη της ευτυχίας παράγεται στον εγκέφαλο και φτάνει στη μέγιστη συγκέντρωσή της από τις 6 έως τις 8 το πρωί. Η χαλάρωση θα βοηθήσει το σώμα σας να παράγει τη σωστή ποσότητα σεροτονίνης για να σας κάνει να αισθάνεστε υπέροχα.

Εγκέφαλος: Οι συνήθειες για να τον διατηρήσεις υγιή

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Ποια τρόφιμα να τρώτε και ποια να αποφεύγετε στην περίοδο

Her News

Vegan διατροφή: Όλα όσα θέλεις να ξέρεις

Her News

Με αυτές τις εναλλακτικές δραστηριότητες θα λειτουργεί σωστά ο εγκέφαλός σου

Her News b