Εάν κινείστε στον χώρο των εταιρειών, σίγουρα θα έχετε συμματάσχει σε δεκάδες ή ακόμα και εκατοντάδες events έως τώρα. Τα περισσότερα δυστυχώς έχουν ένα κοινό: Δείχνουν βαρετά ύστερα στις φωτογραφίες. Όμως μια κακή φωτογράφιση εκδήλωσης, δεν βλάπτει μόνο το brand ή την ίδια την επιχείρηση. “Σαμποτάρει” και κάθε μελλοντική διοργάνωση που υπογράφει η συγκεκριμένη εταιρεία.
Φυσικά δεν είναι δική σας δουλειά να τραβήξετε τις λήψεις του εταιρικού πάρτι σας, του event λανσαρίσματος ή του συνεδρίου. Όμως, όσο πιο περιγραφικοί και αναλυτικοί είστε σχετικά με τους σκοπούς σας στον φωτογράφο που θα προσλάβετε, τόσο το καλύτερο για όλους. Δείτε παρακάτω κάποια δημιουργικά φωτογραφικά tips και χρησιμοποιήστε τα ως οδηγό στη συζήτηση που θα κάνετε με τον φωτογράφο σας, για να αποφύγετε έναν κλισέ και ανιαρό φωτογραφικό απολογισμό.
Εάν κινείστε στον χώρο των εταιρειών, σίγουρα θα έχετε συμματάσχει σε δεκάδες ή ακόμα και εκατοντάδες events έως τώρα. Τα περισσότερα δυστυχώς έχουν ένα κοινό: Δείχνουν βαρετά ύστερα στις φωτογραφίες. Όμως μια κακή φωτογράφιση εκδήλωσης, δεν βλάπτει μόνο το brand ή την ίδια την επιχείρηση. “Σαμποτάρει” και κάθε μελλοντική διοργάνωση που υπογράφει η συγκεκριμένη εταιρεία.
Φυσικά δεν είναι δική σας δουλειά να τραβήξετε τις λήψεις του εταιρικού πάρτι σας, του event λανσαρίσματος ή του συνεδρίου. Όμως, όσο πιο περιγραφικοί και αναλυτικοί είστε σχετικά με τους σκοπούς σας στον φωτογράφο που θα προσλάβετε, τόσο το καλύτερο για όλους. Δείτε παρακάτω κάποια δημιουργικά φωτογραφικά tips και χρησιμοποιήστε τα ως οδηγό στη συζήτηση που θα κάνετε με τον φωτογράφο σας, για να αποφύγετε έναν κλισέ και ανιαρό φωτογραφικό απολογισμό.
Διαβάστε περισσότερα στο Εταιρικά Event