Η Balenciaga επέστρεψε στην αγαπημένη του δραστηριότητα: το τρολάρισμα των social media. Το τελευταίο λανσάρισμα; Μια πετσέτα-φούστα 925 δολαρίων. Είναι μια πολύ φανταχτερή πετσετόφουστα; Είναι φτιαγμένη από κασμίρ; Έχει κουμπιά μινκ; Όχι, είναι ακριβώς αυτό που ακούγεται: μια φούστα από βαμβακερή υφή που μοιάζει ακριβώς με μια πετσέτα που θα τυλίγατε βιαστικά γύρω από τη μέση σας μετά το ντους.
Αλλά σε αντίθεση με μια πετσέτα, που συχνά ξετυλίγεται μόνη της, αυτή η φούστα είναι φτιαγμένη με δύο κουμπιά μέσα στη μέση, οπότε μην ανησυχείτε μήπως πέσει. Αν θέλετε να κάνετε το πιο ακριβό δώρο τρολ που υπήρξε ποτέ, η φούστα είναι σε προπαραγγελία στο Balenciaga.com.
Πέρυσι ο οίκος πούλησε κατεστραμμένα αθλητικά παπούτσια για 1.850 δολάρια και εξαντλήθηκαν
Αυτό το νέο λανσάρισμα έρχεται επίσης μετά από ένα έτος αποκατάστασης για την Balenciaga μετά από ένα διαφημιστικό σκάνδαλο στο οποίο η μάρκα κατηγορήθηκε για προώθηση παιδικής πορνογραφίας.
Μέσα σε αυτό το έτος, ο δημιουργικός διευθυντής Demna έκανε βήματα για να επανεμφανιστεί αθόρυβα στη δημόσια σφαίρα. Εμφανίστηκε στο Met τον Μάιο, έντυσε διασημότητες και έδειξε μια συλλογή τον περασμένο Σεπτέμβριο σε ένα καστ μοντέλων που περιλάμβαναν τη μητέρα του, τη δασκάλα του και η ίδια η κριτικός μας, η Cathy Horyn.
Η πετσέτα των 925 δολαρίων είναι μέρος της συλλογής της μάρκας για την Άνοιξη 2024 και η Balenciaga άρχισε να δέχεται προπαραγγελίες την Τρίτη και πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται τι στο καλό συμβαίνει.
Το μοντέλο στην ιστοσελίδα Balenciaga φοράει την πετσέτα φούστα πάνω από ένα cargo παντελόνι 1.950 δολαρίων και ένα φούτερ με φερμουάρ αξίας 1.000 δολαρίων.
Φυσικά, ορισμένοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης λένε ότι μπορούν να επιτύχουν την ίδια εμφάνιση με πολύ λιγότερα … όπως μια πετσέτα 5 δολαρίων από τα Target.
Ενώ πολλά έχουν ήδη δημιουργήσει μιμίδια αυτής της εμφάνισης, η Balenciaga απέχει πολύ από αυτό και παρουσιάζει τις πετσέτες ως ένα είδος υψηλής μόδας.
Για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2020, οι Prada, Fendi και Ludovic de Saint Sernin έστειλαν πετσέτες στην πασαρέλα, ενώ τα Miu Miu και Acne Studios το έκαναν το 2017 και το 2015, αντίστοιχα.