HerNews.gr
Διεθνή

«Beef»: Στο στόχαστρο ο πρωταγωνιστής του Netflix Ντέιβιντ Τσο – Είναι βιαστής; Η απάντηση των δημιουργών

Ο Ντέιβιντ Τσο έγινε ευρέως γνωστός από τη νέα σειρά του Netflix, το «Beef», όπου υποδύεται τον Άιζακ, τον ξάδελφο του Ντάνυ, ωστόσο έχει στρέψει πάνω του την προσοχή για τους λάθος λόγους.

Το Beef έκανε πρεμιέρα στο Netflix στις 6 Απριλίου με καθολική αποδοχή (98% στο Rotten Tomatoes), με τους κριτικούς και τους θεατές να αποθεώνουν την τολμηρή και ταυτόχρονα λεπτή αφήγηση της σκοτεινής κωμικής σειράς για δύο αγνώστους που έχουν εγκλωβιστεί σε μια κλιμακούμενη αιματηρή βεντέτα και τις μαγνητικές ερμηνείες των πρωταγωνιστών Στίβεν Γιουν και Άλι Γουόνγκ.

Όμως, λιγότερο από δύο εβδομάδες αργότερα, η σειρά χάνει μέρος της λάμψης της εξαιτίας ενός κλιπ που αναδύθηκε από τα έγκατα του ίντερνετ που αφορά τον Ντέιβιντ Τσο και την αρχική έλλειψη απάντησης σχετικά με αυτό, από τις εταιρείες και τη δημιουργική ομάδα πίσω από τη σειρά.

Ντέιβιντ Τσο: Η ιστορία του βιασμού

Σε ένα επεισόδιο podcast του 2014, που ήρθε πρόσφατα στην επιφάνεια χάρη στη δημοσιογράφο Άουρα Μπογκάδο, ο ηθοποιός ισχυρίστηκε ότι επιτέθηκε σεξουαλικά σε μία γυναίκα που του έκανε μασάζ. Έκτοτε έχει ζητήσει πολλές φορές συγγνώμη και λέει ότι επινόησε την ιστορία.

Το 2014, ο Τσο ήταν ένας εικαστικός καλλιτέχνης που ήταν τότε γνωστός ως ο τοιχογράφος που ζωγράφισε τα κεντρικά γραφεία του Facebook με αντάλλαγμα μετοχές (που του απέφεραν, σύμφωνα με πληροφορίες, 200 εκατομμύρια δολάρια) και ήταν συν-διοργανωτής ενός podcast με την ηθοποιό ενηλίκων ταινιών Άσα Ακίρα.

Σε ένα επεισόδιο, είχε διηγηθεί ότι κάποτε υποχρέωσε μια μασέρ να του κάνει στοματικό σεξ. Σε ένα σημείο του βίντεο αποκαλεί τον εαυτό του «επιτυχημένο βιαστή» και πιο μετά αντιφάσκει λέγοντας:

«Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι παραδέχομαι ότι αυτή είναι μια συμπεριφορά που τείνει σε “βιασμό”, αλλά δεν είμαι βιαστής». Σε άλλο σημείο, ο ηθοποιός ακούγεται να λέει: «Η έξαψη της πιθανής φυλάκισης, ξέρετε, αυτό ήταν που πέτυχε τη στύση».

Η ιστορία πρωτοεμφανίστηκε από τη συγγραφέα Μελίσσα Στέτεν στην καταργημένη πλέον ιστοσελίδα «XOJane» και απέκτησε μεγαλύτερη απήχηση μέσω ενός άρθρου του BuzzFeed. Λίγο αργότερα, ο Τσο ισχυρίστηκε ότι η ιστορία του για τη μασέρ ήταν προϊόν μυθοπλασίας.

«Λυπάμαι αν κάποιος πίστεψε ότι οι αυτές οι ιστορίες ήταν αληθινά γεγονότα», έγραψε. «Δεν ήταν!». Το σκάνδαλο ήρθε ξανά στην επιφάνεια το 2017, αφού ο Τσο ανέλαβε να ζωγραφίσει μια τοιχογραφία στο «The Bowery» στο κέντρο του Μανχάταν.

Άλλοι καλλιτέχνες συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν: «Στόχος μας είναι να παρακινήσουμε την ευρεία απόρριψη της συνεχιζόμενης κανονικοποίησης της κουλτούρας του βιασμού, φέρνοντας φως στο θέμα», είχε δηλώσει τότε η διοργανώτρια Τζασμίν Γουάχι.

Στη συνέχεια, ο ηθοποιός εξέδωσε μια πιο εμπεριστατωμένη απολογία στον λογαριασμό του στο Instagram:

«Πώς μπορεί κανείς να ζητήσει συγγνώμη για μια ζωή από λάθη; Μέσα από τα τελευταία τρία χρόνια της ανάρρωσης και της αποκατάστασης, προσπάθησα να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα μέσω της δράσης και της κατανόησης», έγραψε.

«Σε ένα επεισόδιο του “DVDASA” το 2014, μετέφερα μια ιστορία απλώς για λόγους σοκ που έκαναν να φαίνεται ότι είχα βιάσει μια γυναίκα. Αν και είπα αυτές τις λέξεις, δεν διέπραξα αυτές τις πράξεις. Δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Έχω καθαρό ιστορικό σεξουαλικής επίθεσης. Λυπάμαι βαθύτατα για κάθε πόνο που προκάλεσα σε οποιονδήποτε με τα λόγια μου στο παρελθόν.

Το μη συναινετικό σεξ είναι βιασμός και δεν είναι ποτέ αστείο ή κατάλληλο να αστειευόμαστε γι’ αυτό. Ήμουν ένας άρρωστος άνθρωπος στο απόγειο της ψυχικής μου ασθένειας και πέρασα τα τελευταία 3 χρόνια σε εγκαταστάσεις ψυχικής υγείας θεραπεύοντας τον εαυτό μου και αφιερώνοντας τη ζωή μου στο να βοηθάω και να θεραπεύω τους άλλους μέσω της αγάπης και της δράσης.

Δεν πιστεύω στα πράγματα που είπα αν και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη που τα εκστόμισα… Λυπάμαι πραγματικά για τα αρνητικά λόγια και τα σκοτεινά μηνύματα που είχα βγάλει στον κόσμο».

Ντέιβιντ Τσο: «Εκείνη τη στιγμή είχα τελειώσει με τη ζωή. Ήθελα να φύγω»

Έκτοτε, ο Ντέιβιντ Τσο ανέβηκε σιγά-σιγά στο mainstream της ποπ κουλτούρας. Το 2021, παρουσιάστηκε στους New York Times την παραμονή της σειράς συνεντεύξεων «The Choe Show» του FX και του Hulu, όπου παραδέχτηκε ότι είναι ένας «ψεύτης που αναρρώνει» και αναφέρθηκε ξανά στην περιβόητη ιστορία του podcast του 2014.

«Εκείνη τη στιγμή στη ζωή μου, είχα τελειώσει με τη ζωή και το κυνήγι ενός πάτου. Ήθελα να φύγω. Δεν βίασα ποτέ κανέναν», είπε, εξηγώντας ότι είπε την ιστορία από «νοσηρή περιέργεια να νιώσει μια εξωτερική απάντηση στην εσωτερική ντροπή που ένιωθα».

Όμως η άκρως ένθερμη υποδοχή του Beef, η οποία, ήδη από την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας της, έχει ήδη συγκεντρώσει φήμες για Emmy- εισήγαγε τον Τσο σε ένα νέο και αρκετά ευρύ κοινό. Στη σειρά, ο Τσο υποδύεται έναν χαρακτήρα που δεν διαφέρει καθόλου από την προκλητικά βρώμικη περσόνα του στην πραγματική ζωή (η οποία μέχρι πριν από τουλάχιστον μια δεκαετία χαρακτηριζόταν εν μέρει από την εμμονή σε σεξουαλικά βίαιες φαντασιώσεις και γλώσσα) – ως Άιζακ, ο πρώην κατάδικος ξάδελφος του πρωταγωνιστή του Γιουν.

Ο Άιζακ είναι ένας χοντροκομμένος αδέσποτος που αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη απειλή μεταξύ του συνόλου. Ο Τσο συνεισέφερε επίσης στο artwork για τις κάρτες τίτλων που προηγούνται κάθε επεισοδίου και οι φιλίες του με τους Γιουν και Γουόνγκ, οι οποίοι είναι επίσης εκτελεστικοί παραγωγοί στο Beef, είναι καλά καταγεγραμμένες.

Εν μέσω των εγκωμιαστικών αναφορών στον Τύπο και των διθυραμβικών κριτικών για το Beef, η Άουρα Μπογκάδο, ανώτερη δημοσιογράφος στο «Center for Investigative Reporting», έγραψε στο Twitter στις 12 Απριλίου: «Ο David Choe, όπως ο τύπος που περιέγραψε λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο βίασε μια γυναίκα; Και μετά επέστρεψε για να πει ότι ήταν απλώς μια παρεξηγημένη εκδοχή της πραγματικότητάς του;».

Η δημοσιογράφος συμπεριέλαβε στιγμιότυπα οθόνης από το άρθρο του BuzzFeed του 2014 που ανακεφαλαιώνει την ιστορία του podcast του. Τα tweets της και τα αποσπάσματα από το podcast έγιναν γρήγορα viral και συνέχισαν να κερδίζουν έδαφος κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, με απογοητευμένους τηλεθεατές να γράφουν ότι μετάνιωσαν που είχαν ήδη παρακολουθήσει το Beef ή να δηλώνουν την πρόθεσή τους να το μποϊκοτάρουν σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την εμπλοκή του Τσο στη σειρά.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατηγόρησαν επίσης τον δημιουργό του Beef Λι Σονγκ Τζιν, τον Στίβεν Γιούν, την Άλι Γουόνγκ, το Netflix και την A24 και την απόφασή τους να προσλάβουν τον Ντέιβιντ Τσο. Σχόλια στα social media συρρέουν που υποστηρίζουν ότι οι ιθύνοντες της σειράς γνώριζαν το περιστατικό του 2014 και ψέγουν την απόφασή τους να συμπεριλάβουν τον Ντέιβιντ Τσο ούτως ή άλλως. Μέχρι στιγμής, κανένας δεν έχει προβεί σε σχετικά σχόλια.

Την Κυριακή, ο Τσο φάνηκε να απαντά στην αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει, όταν η Άουρα Μπογκάδο και η πολιτιστική στρατηγική σύμβουλος Μίτσαμ Γουίτσον Μεριγουέδερ έγραψαν και οι δύο στο Twitter ότι οι αναρτήσεις τους που ενσωμάτωναν το κλιπ του podcast είχαν αφαιρεθεί σε απάντηση σε μια αξίωση DMCA για πνευματικά δικαιώματα.

Και οι δύο συμπεριέλαβαν στιγμιότυπα οθόνης από ένα email που φαίνεται να είναι από την υποστήριξη του Twitter και υπογεγραμμένο από το Ίδρυμα του Ντέιβιντ Τσομ το «The David Young Choe Foundation».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DAVID CHOE (@davidchoe)

Η απάντηση του «Beef»

Σε μια δήλωση που κυκλοφόρησε αποκλειστικά στο Vanity Fair, οι δημιουργοί αλλά και οι πρωταγωνιστές της σειράς εξέφρασαν την αποδοκιμασία τους για τη συμπεριφορά του Τσο στο παρελθόν, αναγνωρίζοντας την οδυνηρή και ενοχλητική φύση της κατασκευασμένης όπως λένε, ιστορίας του. Πιο συγκεκριμένα δήλωσαν:

«Η ιστορία που κατασκεύασε ο Ντέιβιντ Τσο πριν από εννέα χρόνια είναι αναμφισβήτητα οδυνηρή και εξαιρετικά ενοχλητική. Δεν επιδοκιμάζουμε αυτή την ιστορία με κανέναν τρόπο και καταλαβαίνουμε γιατί αυτό έχει αναστατώσει και προκαλέσει.

Γνωρίζουμε ότι ο Ντέιβιντ έχει ζητήσει συγγνώμη στο παρελθόν για την επινόηση αυτής της φρικτής ιστορίας και τον έχουμε δει να καταβάλλει προσπάθεια για να λάβει την ψυχική υποστήριξη που χρειαζόταν την τελευταία δεκαετία για να βελτιωθεί και να μάθει από τα λάθη του».

Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

«Εγώ είμαι η εξαφανισμένη Μαντλίν ΜακΚάν» υποστηρίζει 22χρονη Πολωνή – Η οικογένεια της αποδέχθηκε τεστ DNA της

georgegsp

Rihanna: Αποκαλύφθηκε επιτέλους το όνομα του γιού της με τον ASAP Rocky!

HerNews ka

Celine Dion: Παλεύει με την υγεία της – «Δεν μπορούμε να βρούμε φάρμακο που να λειτουργεί»

HerNews ka