Η φετινή Black Friday φαίνεται ότι ήταν η καλύτερη που είχε ποτέ το διαδίκτυο.
Σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις στους ιστότοπους των λιανοπωλητών στις ΗΠΑ, οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις για την ημέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό ρεκόρ.
Ειδικότερα, όπως γράφει το CNBC, επικαλούμενο τα στοιχεία μέχρι τις 6 μ.μ. ET, οι αγοραστές ξόδεψαν 7,28 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιστότοπους. Αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να φτάσει τα 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ολοκληρωθεί η ημέρα, υπογράμμισε η Adobe.
Οι δαπάνες που έσπασαν το ρεκόρ έρχονται μετά από μια επίσης δυνατή ημέρα αγορών για την Ημέρα των Ευχαριστιών, κατά την οποία οι καταναλωτές πλήρωσαν διαδικτυακά το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών των 5,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2,9% από έτος σε έτος. Συνήθως, οι αγοραστές ξοδεύουν περίπου 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα, σύμφωνα με την Adobe.
Η Adobe σημείωσε ότι οι αγορές μέσω κινητού σημείωσαν επίσης υψηλό ρεκόρ φέτος, με τις πωλήσεις από smartphone να αντιπροσωπεύουν το 55% των διαδικτυακών πωλήσεων την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Αυτές οι πωλήσεις αναμένεται να αντιστοιχούν στο 53% των συνολικών πωλήσεων της Black Friday, προβλέπει η εταιρεία.
Επιπλέον, οι ισχυρές εκπτώσεις παρέσυραν τους κουρασμένους από τον πληθωρισμό καταναλωτές να βάλουν περισσότερα προϊόντα στα καροτσάκια τους. Ο μέσος όγκος παραγγελιών αυξήθηκε κατά 12% κατά τη διάρκεια της σεζόν. Τα παιχνίδια, ειδικότερα, κατέγραψαν σημαντική ζήτηση.
Διαβάστε περισσότερα στα Parapolitika.gr