Ευρυδίκη Παπαδοπούλου: “Είχα καρκίνο στο τελευταίο στάδιο, κατάφερα να το ξεπεράσω. Δεν είναι αήττητος”
H Η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου μίλησε για όλα και φυσικά δε μπορούσε να μην αναφερθεί στην εμπειρία που είχε στον Άγιο Δομίνικο. H επιχειρηματίας και πρώην...

