Το απόγευμα της Δευτέρας 11/12, εκατομμύρια χρήστες του Netflix στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο απογοητεύτηκαν όταν συνδέθηκαν στην αγαπημένη τους εφαρμογή ροής τηλεόρασης και δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν τις αγαπημένες τους εκπομπές ή ταινίες.
Ενώ τα μενού και η διαδικασία σύνδεσης λειτουργούσαν κανονικά, τα προβλήματα προέκυψαν την πιο σημαντική στιγμή: με το πάτημα του play.
Το σφάλμα “tvq-pb-101 (1.9.0)” ή μικρές παραλλαγές αντιμετώπιζαν εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομητές του Netflix κατά την επιλογή του επεισοδίου ή της ταινίας που θέλουν να παρακολουθήσουν. Αμέσως, πραγματοποιούνταν έλεγχος σύνδεσης στο διαδίκτυο, ο οποίος οδηγεί στην εμφάνιση ενός λειτουργικού δικτύου wifi. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος, η διαδικασία ξεκινά από την αρχή (ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα).
«Φτιάξτε την εφαρμογή σας» απάντησαν δεκάδες χρήστες στην τελευταία ανάρτηση του Netflix στο «X». Το πρόβλημα είναι, τουλάχιστον, ευρεία διάδοση.
Οι πελάτες της πλατφόρμας έχουν κατακλύσει πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και φόρουμ όπως το Reddit για να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους.
Έχει ανακοινώσει το Netflix διακοπή στις 11 Δεκεμβρίου;
Από τις 7:30 μ.μ. ET, το Netflix φάνηκε να έχει διορθώσει τελικά το πρόβλημα. Ο γίγαντας του streaming, ωστόσο, δεν ανακοίνωσε τη διακοπή στην ιστοσελίδα του ή στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.