Η Dolce & Gabbana σε συνεργασία με την Red Baci, μια από τις πιο γνωστές σοκολατοποιίες της Ιταλίας λανσάρουν τα πιο ιδιαίτερα σοκολατάκια πραλίνας για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Συνεχίζοντας τη συνεργασία με την Dolce & Gabbana, που φέτος γιορτάζει τα εκατό χρόνια της Baci με ξεχωριστές συλλογές, η Baci Perugina παρουσιάζει, με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, τη νέα της limited edition: “Love and Passion”.
Ένα κόκκινο φιλί όπως ακριβώς η αγάπη και το πάθος, ακόμα και στο αλουμινένιο περιτύλιγμα της κάθε σοκολάτας είναι σε αρμονία με τα χρυσά γράμματα.
Η γεύση είναι δουλειά των ειδικών σοκολατοποιών της σχολής σοκολάτας Perugina, ενός πραγματικού δημιουργικού εργαστηρίου όπου πραγματοποιούνται πειραματισμοί και καινοτομίες.
«Εδώ γεννήθηκε η ιδέα μιας νέας συνταγής, ικανής να απελευθερώσει μια αρμονία αισθήσεων σε τέλεια ισορροπία μεταξύ τους: η απαλή καρδιά gianduia, που στεφανώνεται από το αναμφισβήτητο ολόκληρο φουντούκι, είναι εμπλουτισμένη με εξαίσιους κρυστάλλους με γεύση βατόμουρο. Τα πάντα είναι τυλιγμένα σε ένα ρουμπινί κάλυμμα που δίνει ζωή σε ένα μικρό κόσμημα λιχουδιάς που έγινε ακόμα πιο μοναδικό από τις φράσεις του Domenico Dolce και του Stefano Gabbana », αναφέρεται σε δελτίο τύπου.
«Η παράδοση του Baci Perugina, που δημιουργήθηκε με αγάπη από το 1922, και η δημιουργικότητα των Dolce & Gabbana, συγκεντρώνονται σήμερα σε ένα μεγάλο έργο, για ολόκληρη την εκατονταετηρίδα, που θα αντανακλά τη γοητεία και την αγάπη για την Ιταλία, τη μόδα και τη γεύση», καταλήγει η εταιρεία.
Το εντυπωσιακό διαφημιστικό spot
Εξίσου εντυπωσιακό με τα σοκολατάκια είναι και το διαφημιστικό spot βίντεο που ετοίμασε ο οίκος μόδας Dolce & Gabbana όπου δείχει δυο γυναίκες να φιλιούνται με πάθος υπό τον ήχο ενός πολύ ερωτικού Ιταλικού τραγουδιού του “Per Un’ora D’amore”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η ιστορία της σοκολάτας Perugina
Όλα ξεκίνησαν με την Luisa Spagnoli το 1922 στην Ιταλία, που πρώτη δημιούργησε το σοκολατάκι με το ολόκληρο κομμάτι από φουντούκι. Αρχικά το ονόμασαν “cazzotto” καθώς της θύμιζε γροθιά. Στη συνέχεια λόγω αμφιβολιών του Giovanni Buitoni στο οποίο δεν ακουγόταν κομψό, μετονομάστηκε σε “Baci”, το όνομα που διατηρεί μέχρι και σήμερα.
Η επιτυχία του “Baci” είναι συντριπτική χάρη στη μοναδική συνταγή του, και το ασημένιο τότε περιτύλιγμα του. Το 1939 το “Baci” πηγαίνει στην Αμερική και ανοίγει το πρώτο του κατάστημα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, στη Νέα Υόρκη.
Το 2021 η “Baci Perugina” ξεκινά την πρώτη της συνεργασία με τον παγκόσμιας φήμης Ιταλικό οίκο μόδας “Dolce & Gabbana”, σε ένα εξίσου περιορισμένης έκδοσης σοκολατάκι.