Στους ρυθμούς της Black Friday, η οποία θα κορυφωθεί με τη Cyber Monday, κινείται ήδη η αγορά, η οποία θα προσπαθήσει να καλύψει μέρος των απωλειών που κατέγραψε το προηγούμενο διάστημα.
Κατά συνέπεια, τις επόμενες ημέρες όλοι εστιάζουν στα δύο εμπορικά events και ο ανταγωνισμός αναμένεται να ενταθεί όσο πλησιάζουν η τελευταία Παρασκευή (25/11) και Δευτέρα (28/11).
Αυτή τη στιγμή, όλοι φαίνεται να έχουν κάνει τον προγραμματισμό τους, με προβλέψεις για ειδικές παραγγελίες σε κωδικούς υψηλής ζήτησης, όπως π.χ. στα ηλεκτρονικά – ηλεκτρικά είδη, που παραδοσιακά πρωταγωνιστούν αυτό το διάστημα, αλλά και στον όγκο εμπορευμάτων που θα βγει σε προσφορά και τις τιμές.
Mε τις επιχειρήσεις που έχουν εξασφαλίσει καλύτερους όρους από τους προμηθευτές τους να έχουν και μεγαλύτερη ευελιξία για πιο επιθετική εμπορική πολιτική.
Στην «πρώτη γραμμή» οι μεγάλες αλυσίδες ειδών τεχνολογίας άνοιξαν ήδη τις ιστοσελίδες της Black Friday και υποδέχονται «λίστες επιθυμιών» από πελάτες τους, τους οποίους θα ενημερώνουν με e-mails και sms.
Τους καλούν να συμπληρώνουν ηλεκτρονικές διευθύνσεις και αριθμούς κινητών τηλεφώνων προκειμένου να λαμβάνουν ενημέρωση για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν – κινητά, smartphone, τηλεοράσεις κ.ο.κ. Με βάση τον προγραμματισμό τους, οι προσφορές θα ανακοινώνονται κατά κύματα και θα αφορούν συγκεκριμένες κατηγορίες και για περιορισμένο χρόνο.
Λόγω της υψηλής ζήτησης που αναμένεται τις συγκεκριμένες ημέρες, οι μεγάλοι λιανέμποροι, Public, Plaisio, Κωτσόβολος και άλλες αλυσίδες, στοχεύουν σε προσφορές σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μίγμα κατηγοριών.
«Κάνοντας από νωρίς την απαραίτητη έρευνα αγοράς, θα εντοπίσεις όλα όσα χρειάζεσαι και θα δεις όλες τις διαθέσιμες τιμές της αγοράς, ώστε να επωφεληθείς από τα καλύτερα Black Friday deals», αναφέρει στο μήνυμά της η Public, που υπενθυμίζει ότι έφερε πρώτη την Black Friday στην Ελλάδα, το 2016.
Αντίστοιχα, η Πλαίσιο υπενθυμίζει τι πέτυχαν όσοι μπήκαν πέρσι στην Βlack Friday list: ενημερώθηκαν 4 ώρες νωρίτερα, πήραν προτεραιότητα στην παραγγελία και στην παραλαβή, δεν μπήκαν σε καμία ουρά, δεν συνάντησαν ελλείψεις και εξυπηρετούνταν άμεσα από το τηλεφωνικό κέντρο χωρίς αναμονή.
Από την πλευρά της, η Κωτσόβολος βασίζεται, μεταξύ άλλων, στο ισχυρό δίκτυο καταστημάτων, στη μεγάλη γκάμα προϊόντων και στην ταχύτητα παράδοσης, και καλεί τους καταναλωτές να κάνουν εγγραφή στο newsletter της για να ενημερώνονται για τις προσφορές που αρχίζουν μέρες πριν από την Black Friday.
Πηγή: Vradini.gr