Αποδεικνύεται, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, ότι οι millennials αγαπούν περισσότερο τα κατοικίδιά τους από τους συγγενείς, τους συντρόφους, ακόμη και από τη μητέρα τους.
Μάλιστα, οι millennials δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στα κατοικίδιά τους, ειδικά στα σκυλάκια τους, απ’ ότι στους ανθρώπους τους.
Πρόσφατη έρευνα της Consumer Affairs σε 1.000 ιδιοκτήτες κατοικιδίων διαπίστωσε πως το 57% των συμμετεχόντων ηλικίας 27 έως 42 ετών αγαπούν τα κατοικίδιά τους περισσότερο από τους συγγενείς τους.
Και ένα εντυπωσιακό 50% παραδέχθηκε το ίδιο για την μητέρα τους.
Όσο για την σχέση τους, η έρευνα διαπίστωσε επίσης πως οι ερωτικοί σύντροφοι των millennials έρχονται δεύτεροι μετά το κατοικίδιο για ένα ποσοστό 30%.
«Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι οι millennials είναι λιγότερο πιθανό να έχουν σπίτια και να κάνουν παιδιά από τις προηγούμενες γενιές», αναφέρει η έρευνα. «Προφανώς, τα κατοικίδια μπορεί να έχουν μεγάλη σχέση με αυτό».
Οι millennials προτιμούν επίσης να έχουν κατοικίδια παρά παιδιά. Και αν τα ζωάκια τους χρειάζονταν μια σωτήρια θεραπεία, λένε ότι πιθανότατα θα μπορούσαν να το κάνουν μέσα σε ένα μήνα.
«Εάν δεν ήταν σε θέση να αντέξουν οικονομικά μια σωτήρια θεραπεία για το ζώο τους, δήλωσαν πρόθυμοι να κάνουν δεύτερη δουλειά μερικής απασχόλησης (49%ό) ή να πουλήσουν αντικείμενα όπως τηλεοράσεις (43%), φορητούς υπολογιστές (41%) ή κοσμήματα (29%)», σύμφωνα με την έρευνα.
Μια άλλη δημοφιλής μέθοδος συγκέντρωσης χρημάτων ήταν το GoFunMe, με το 46% να λέει ότι θα έκανε διαδικτυακό έρανο για να βοηθήσει τα ζώα του.