Είναι πλέον επίσημο, τα εσώρουχα βγαίνουν από τα συρτάρια για να επιβληθούν στα έτοιμα ράφια και να ανανεώσουν την ιδέα του σέξι. Πώς και γιατί; Η FashionUnited απαντά.
Τα εσώρουχα στη σέξι εκδοχή τους
Για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται, πρέπει πρώτα να ορίσουμε το πλαίσιο στο οποίο είναι απαραίτητη η ντουλάπα εσωρούχων.
Πίσω από τον ενθουσιασμό των καθιερωμένων επωνυμιών και των αναδυόμενων ταλέντων για τα εσώρουχα, «οι ιδέες της ανεξαρτησίας και της απελευθέρωσης των γυναικών είναι πανταχού παρούσες», λέει η Patricia Maeda, διευθύντρια του τμήματος γυναικείων ενδυμάτων του πρακτορείου αναζήτησης Fashion Snoops.
«Στο σήμερα όπου τα δικαιώματα των γυναικών να διαθέτουν ελεύθερα το σώμα τους καταπιέζονται, για παράδειγμα, η ανατροπή των δικαιωμάτων άμβλωσης στις Ηνωμένες Πολιτείες και τα σώματα των γυναικών ελέγχονται συνεχώς είναι μια σημαντική πράξη χειραφέτησης για να απομακρυνθούμε από την ακαμψία των πατριαρχικών δομών».
Ο Fériel Karoui, σύμβουλος τάσεων, επιβεβαιώνει:
«Σήμερα, η εμφάνιση εσωρούχων είναι περισσότερο αισθησιακή παρά σέξι. Μιλάμε πολύ για την αυτο-ενδυμασία. Απελευθερωνόμαστε από το περίφημο «ανδρικό βλέμμα» για να κοιτάμε τον εαυτό μας γεμάτοι αυτοπεποίθηση και αγάπη για τον εαυτό μας!».
Έτσι, γεννήθηκε το «νέο σέξι». Ένα concept που, αυτές τις τελευταίες σεζόν, αποκάλυψε τα σώματα προς όφελος των εσωρούχων. Αυτός ο αισθησιασμός, σύμφωνα με τον Feriel, δεν έχει καμία σχέση με την εποχή του porno-chic ή ακόμα και με μια μετωπική προσέγγιση της αποπλάνησης. Φέρνει μαζί του νέα προϊόντα και νέους τρόπους να τα φορέσεις
Χωρίς παντελόνι: καλσόν και εσώρουχα
Έτσι, εσώρουχα, κοντό σορτς και διάφανα κολάν ή κολάν θα πρέπει να ενσωματωθούν στις γκάμα των επόμενων σεζόν, αλλά η προώθησή τους θα πρέπει να είναι χωρίς αποκλεισμούς, όπως δηλώνει:
«Θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι γυναίκες αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται, υποστηρίζονται και αποδέχονται σωστά μέσω καναλιών επικοινωνίας και εκστρατειών μάρκετινγκ.
Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τις επωνυμίες και τους λιανοπωλητές να αποστιγματίζουν τα εσώρουχα ενθαρρύνοντας τις γυναίκες να ντύνονται όπως θέλουν.»
Το No-pants έφτασε στα άκρα του από την ιταλική εταιρεία Miu Miu κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού AH23. Η εστίαση ήταν σε πολύτιμα εσώρουχα και πόδια με λεπτό κολάν τραβηγμένο μέχρι τη μέση. Οι σέξι σιλουέτες αλλά και τα πολύ καλυμμένα μπλουζάκια με κουκούλα, πουπουλένια τζάκετ ή ζακέτες, εξισορρόπησαν την πρόταση.
Layering: micro-bra, bralette και κορσέ
Οι μάρκες πολυτελείας Prada και Jacquemus προσφέρουν στην πραγματικότητα τα σουτιέν τους στις κατηγορίες Tops και T-shirts των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων και τα παρουσιάζουν ως τάση.
Αν η τάση του «no-pants» φαίνεται, προς το παρόν, να περιορίζεται στις πασαρέλες, αυτή του σουτιέν ή του κορσέ ως τοπ είναι ήδη στο δρόμο.
«Η μόδα αλλάζει νοοτροπία και το bandeau-brasière κάτω από ένα διάφανο τοπ και ένα σακάκι γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στους δρόμους της πρωτεύουσας, όπως και η καμιζόλα που μπορεί να φορεθεί με καλογραμμένο τζιν», λέει ο Fériel. Σημειώνουμε επίσης αυτή τη σεζόν την επιστροφή ενός ανοιχτά σέξι κομματιού: του μικροσουτιέν.
Δαντέλα και παιχνίδια διαφάνειας
Τα babydoll, λίγο πολύ διάφανα, που βλέπουμε στη Simone Rocha, την Anna Sui ή την Gucci, και αυτά τα σατέν τοπ με λεπτές τιράντες που είναι συνδυάζεται εύκολα με ένα τζιν κομμάτι.
Αυτά τα εσώρουχα προκαλούν την οικειότητα του σπιτιού και θολώνουν ακόμη περισσότερο τη γραμμή μεταξύ του ντυσίματος στο σπίτι και την εμφάνιση σε εξωτερικό χώρο.
«Είναι μια επέκταση του στυλ που προτείνεται με κομμάτια που βγαίνουν από τα κομμωτήρια για να αποθηκεύονται στο ίδιο επίπεδο με τα μπλουζάκια και τα μπλουζάκια», σημειώνει ο Fériel.
Είναι ένα όραμα τρόπου ζωής για ρούχα, όπου τα προϊόντα σχεδιάζονται λιγότερο σε σιλό Και όπου οι ειδικοί συνεργάζονται. Αυτά είναι καλά νέα όταν εξετάζετε την επιστροφή της δαντέλας και τις τέχνες και τις χειροτεχνίες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την παρουσία τους και ίσως να δημιουργήσουν επαγγέλματα.”