HerNews.gr
Καριέρα

Έξι απλά τρικ για να γίνεις δυνατή στην επικοινωνία

Κάποτε, ο γνωστός businessman, Warren Buffett, ρωτήθηκε για το ποια θα ήταν η μία συμβουλή που θα έδινε στους νέους για να γίνουν δυνατοί στην επικοινωνία. Και εκείνος απάντησε πολύ συγκεκριμένα.

«Επενδύστε στον εαυτό σας. Ένας εύκολος τρόπος για να γίνετε 50% πιο πλούσιοι από ότι είστε τώρα, είναι να ‘ακονίσετε’ τις επικοινωνιακές δεξιότητές σας», είπε ο Buffett.

Και εξήγησε ότι αναφέρεται τόσο στον γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο. Αν δεν μπορείς να επικοινωνήσεις σωστά, δεν έχουν κανένα νόημα οι προσπάθειες σου. Ακόμα κι αν είσαι το δυνατότερο μυαλό. Το κομβικό εδώ είναι να μεταδόσεις αυτά που θέλεις στους άλλους. Αυτή είναι η σωστή επικοινωνία.

Μερικοί άνθρωποι έχουν μια έμφυτη ικανότητα στην επικοινωνία και στο να διοικούν μία ομάδα.

Ξέρουν πώς να εκφράζουν την άποψη τους σε μια ομάδα χωρίς να φαίνεται ότι δίνουν εντολές και χωρίς να κυριαρχούν στη συζήτηση. Είναι καλοί στο να μιλάνε και να ακούν. Αλλά οι καλές δεξιότητες στην επικοινωνία δεν αναπτύσσονται από τη μια μέρα στην άλλη. Η καλή επικοινωνία απαιτεί προγραμματισμό, προετοιμασία και συνεχή πρακτική εξάσκηση.

Εδώ είναι 6 τρικ που μπορείς να εφαρμόσεις για να γίνεις πιο δυνατός σε αυτό το κομμάτι:

1# Βρες έναν τρόπο να δώσεις αξία

Είτε δίνετε μια ομιλία, είτε συμμετέχετε σε μια ομαδική συζήτηση, παραθέστε (τουλάχιστον) ένα πράγμα που θα αποδώσει πραγματικά αξία – ένα στοιχείο που μπορεί να λειτουργήσει καλά και το οποίο θα μπορούν να κρατήσουν οι άνθρωποι στο μυαλό τους.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρέπει να μιλήσουμε για να ασκήσουμε κριτική ή να διορθώσουμε μια ιδέα άλλου, γιατί όταν δεν προσθέτετε αξία, δεν είναι πλέον εποικοδομητική κριτική. Είναι απλώς διαφωνία.

2# Να είσαι καλή ακροάτρια

Το να είσαι καλός ακροατής είναι το κλειδί. Μην μπείτε στη συζήτηση με τον μοναδικό στόχο να μιλήσετε. Καθώς η συνομιλία συνεχίζεται, ακούστε και απαντήστε, ενσωματώνοντας τις απόψεις σας στην απάντηση. Οι άνθρωποι είναι πιο πρόθυμοι να ακούσουν αν πιστεύουν ότι τους ακούτε.

3# Επέλεξεε την κατάλληλη στιγμή για να μιλήσεις

Ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι η φωνή σας ακούγεται σε μια ομάδα είναι να επιλέξετε τη σωστή στιγμή για να μιλήσετε, που σημαίνει ότι πρέπει να βρείτε ένα κενό στη συζήτηση για να μιλήσετε, ανεξάρτητα από το πόσοι συμμετέχουν.
Επιλέγοντας την πιο κατάλληλη στιγμή για να μιλήσετε, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι έχετε την προσοχή της ομάδας και ότι μπορείτε να μεταδώσετε ολόκληρο το μήνυμά σας χωρίς να σας διακόπτουν.

4# Κράτα τις απαντήσεις σου συνοπτικές

Η απλότητα είναι χρήσιμη όταν απαντάτε σε ομάδες. Αυτό δείχνει ότι σέβεστε τον χρόνο των άλλων. Μια μακροσκελής, πολύπλοκη απάντηση σε μια ερώτηση δεν είναι μόνο κουραστική, αλλά επίσης ο άλλος θα δείξει λιγότερο ενδιαφέρον για αυτό που έχετε να πείτε.
Σύντομες, εύστοχες απαντήσεις που φτάνουν ακριβώς στην καρδιά του ζητήματος θα σας βοηθήσουν να κάνετε κατανοητή την άποψή σας—και να σας θυμούνται οι άλλοι.

5# Μην είσαι το άτομο που σχολιάζει τα πάντα

Θα σας σέβονται περισσότερο σε μια ομάδα, αν έχετε τη φήμη ότι κάνετε παρεμβάσεις μόνο όταν έχετε κάτι σημαντικό να πείτε. Είναι εύκολο να συναντήσετε τα άτομα που κάνουν κάποια αντανακλαστικά σχόλια σε σχεδόν οποιαδήποτε κατάσταση, αλλά κάποιος που μιλάει σπάνια συνήθως τραβάει την προσοχή όταν έχει κάτι να πει.

6# Χαμογέλα

Να είσαι θετική. Εάν χαμογελάτε και γνέφετε καταφατικά καθώς μιλούν οι άλλοι, θα είναι πιο θετικοί στο να ανοιχτούν και να σας αφήσουν να μιλήσετε επίσης. Αν δουν ότι δεν τους ακούτε, αλλά απλά περιμένετε ανυπόμονα τη σειρά σας για να μιλήσετε, δεν θα σας υπάρξει καλή επικοινωνία.

Πηγή: ergasia.gr

 Aκολουθήστε μας στo Google News

 

Νεότερα Άρθρα

Θετική Σκέψη: Το μυστικό όπλο των επιτυχημένων CEOs

georgegsp

Σημάδια εργασιακής εξάντλησης και πως να τα αντιμετωπίσεις

georgegsp

Ένας καθηγητής του MIT παραθέτει 5 απλούς κανόνες για να πείθεις τους άλλους όταν μιλάς

georgegsp