Πολλά αρχαία ελληνικά αγάλματα απεικονίζουν ανδρικές φιγούρες με αυτά που σήμερα θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε μικρά πέη. Αυτό είναι αρκετά σκόπιμο και αντανακλά τις διαφορετικές πολιτιστικές αξίες της περιόδου.
Η εξήγηση μιας γυναίκας για το γιατί τα αρχαία ελληνικά αγάλματα έχουν μικρά πέη έχει γίνει πρόσφατα viral στο TikTok.
Η Ruby Reign ανέλαβε να εξετάσει το θέμα. «Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τόσα πολλά αρχαία ελληνικά αγάλματα έχουν κολοσσιαία μυώδη διάπλαση και όμως ένα μικροσκοπικό πακέτο;» ρώτησε σε ένα βίντεο που κοινοποιήθηκε στο TikTok της.
«Αυτό που δεν ήξερα ήταν ότι οι Έλληνες συχνά παρουσίαζαν τους εχθρούς τους, τους Αιγύπτιους, τα σατιρικά πλάσματα , ακόμη και τους ανόητους στις κωμωδίες σαν να έχουν μεγάλα μόρια, άρα ήταν πολύ αρνητικό να έχει κάποιος, κάτι που είναι πολύ διαφορετικό σήμερα» είπε.
«Λοιπόν, στην πραγματικότητα, αυτό που ανακάλυψα ήταν ότι το μεγάλο πέος είναι κακό και το μικρό πέος το καλό στην αρχαία Ελλάδα. Αλλά γιατί συνέβαινε αυτό;» ρώτησε. «Αυτό είναι προφανώς διαφορετικό από σήμερα».
Τα μικρά πέη στα αρχαία ελληνικά αγάλματα είναι «σημάδι αρετής & ευγένειας»
Η Ruby ισχυρίστηκε ότι όλα έχουν να κάνουν με το πώς έχουν αλλάξει οι αντιλήψεις. Η ίδια εξήγησε: «Αποδεικνύεται ότι στην αρχαία Ελλάδα, το να έχεις ένα μικρότερο πέος θεωρούνταν σημάδι αρετής, ευγένειας ή αυτοκυριαρχίας ή πειθαρχίας».
«Εν τω μεταξύ, το να έχεις ένα μεγαλύτερο ήταν σημάδι λαγνείας, λαιμαργίας και βαρβαρότητας, κάτι που είναι πολύ ενδιαφέρον γιατί είναι διαφορετικό από σήμερα», πρόσθεσε.
Μαζί τα κλιπ της έχουν συγκεντρώσει περισσότερες από τέσσερα εκατομμύρια προβολές, ενώ πολλά άτομα στη μικρή κοινότητα του Willy ενθουσιάστηκαν από τη διάλεξη.
Η Ruby κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι μεταβαλλόμενες αντιλήψεις μας για το μέγεθος φωτίζουν το γεγονός ότι δεν υπάρχει αντικειμενική ομορφιά.
Είπε: «Απλώς νομίζω ότι είναι ενδιαφέρον να συγκρίνουμε την προοπτική τότε ότι το μικρότερο είναι καλύτερο με την άποψη σήμερα ότι, μερικές φορές οι άνθρωποι πιστεύουν ότι το μεγαλύτερο είναι καλύτερο.
Και απλώς δείχνει ότι τα πρότυπα ομορφιάς μας, τα ιδανικά μας, είναι όλα μια κοινωνική κατασκευή και δεν πρέπει να βαλτώσουμε νιώθοντας άσχημα για τον εαυτό μας», κατέληξε.
Το μικρό πέος ήταν σύμφωνο με τα ελληνικά ιδανικά της ανδρικής ομορφιάς
Στον αρχαίο ελληνικό κόσμο γύρω στο 400 π.Χ., τα πέη σε στύση δεν θεωρούνταν ούτε επιθυμητά ούτε σημάδι δύναμης.
Στο έργο του Τα σύννεφα (περίπου 419–423 π.Χ.), ο αρχαίος Έλληνας θεατρικός συγγραφέας, Αριστοφάνης , συνόψισε τα ιδανικά χαρακτηριστικά των ανδρών συνομηλίκων του ως «ένα αστραφτερό στήθος, λαμπερό δέρμα, φαρδιούς ώμους, μικροσκοπική γλώσσα, δυνατοί γλουτοί και μικρό πέος».
Ο ιστορικός Paul Chrystal έχει επίσης διεξάγει έρευνα για αυτό το αρχαίο ιδανικό. «Το μικρό πέος ήταν σύμφωνο με τα ελληνικά ιδανικά της ανδρικής ομορφιάς», γράφει στο βιβλίο του In Bed with the Ancient Greeks (2016). «Ήταν ένα σήμα του υψηλότερου πολιτισμού και ένα παράδειγμα πολιτισμού».
Παρουσιάστηκε η ανάλυση του προσώπου του Μεγάλου Αλεξάνδρου από αναλυτές