Το brand shapewear της Kim Kardashian πέρασε και στα ανδρικά εσώρουχα αυτή την εβδομάδα , ανακοινώνοντας τα νέα με μια γεμάτη αστέρια καμπάνια στην οποία συμμετέχουν ο αμυντικός lineman των San Francisco 49ers, Nick Bosa, ο πόιντ γκαρντ της Oklahoma City Thunder, Shai Gilgeous-Alexander και ο Βραζιλιάνος αστέρας του ποδοσφαίρου Neymar.
Ενώ υπήρχαν κάποια στυλ unisex της μάρκας μέσω της συλλογής Boyfriend, το νέο drop σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Skims δημιουργεί εσώρουχα για άνδρες – μια κατηγορία που η μάρκα «δεν είχε ποτέ μεγαλύτερο αίτημα από το να κυκλοφορήσει», όπως είπε η Kardashian στο GQ.
Ενώ οι προσφορές για unisex αρχικά «θα ήταν η αρχή» της ανδρικής της σειράς, άλλαξε στρατηγικές βασισμένες στα σχόλια του αδελφού της, Rob Kardashian.
«Ο αδερφός μου τα δοκίμαζε όλα για μένα και ήταν το κατάλληλο μοντέλο μου, και πίστευε ότι το υλικό ήταν πολύ λεπτό και είχε πολλές νότες», πρόσθεσε η Kim Kardashian.
Το τελικό αποτέλεσμα – το οποίο κυκλοφορεί στις 26 Οκτωβρίου – κοστίζει μεταξύ 16 και 54 δολαρίων και προσφέρεται σε μεγέθη XS έως 5X σε τρεις συλλογές με επίκεντρο το ύφασμα: Stretch για ανάλαφρη αίσθηση, Cotton για καθημερινή χρήση και Sport σχεδιασμένο για να βοηθά στην απόδοση.
Το τελευταίο είναι κοντά στην καρδιά της Kardashian, καθώς όπως είπε στο GQ ότι «εμπνεύστηκα εν μέρει από το να βιώνω αθλήματα με τα παιδιά μου, να είναι μέρος της καθημερινότητάς μας με την κόρη μου που αγαπά το μπάσκετ, τον γιο μου [που] παίζει αμερικανικό ποδόσφαιρο και ποδόσφαιρο».
Ο Μπόσα και ο Νεϊμάρ δοκίμασαν τα σπορ στυλ στην καμπάνια, με τον πρώτο να φοράει το λευκό ανδρικό τανκ και το ανδρικό 3″ Boxer Brief και τον δεύτερο να κρατάει μια μπάλα ποδοσφαίρου ενώ μοντελοποιεί το Sport. T-Shirt και Boxer Brief.
Οι διαφημίσεις γεμάτες αθλητές είναι οι πιο πρόσφατες στη σειρά καμπανιών Skims με αστέρια, η πιο πρόσφατη από τις οποίες περιλάμβανε την Cardi B.