Τη δεκαετία του 1980, ο Μπίλι Ντι Γουίλιαμς καυχιόταν ότι μπορούσε να διαβάσει τη γλώσσα του σώματος των γυναικών σε ένα διαφημιστικό σποτ. Στην πραγματική ζωή, επίσης, περηφανευόταν που ήταν ειδικός.
Τα νέα απομνημονεύματα του σταρ” What Have We Here? είναι γεμάτα ιστορίες για την καριέρα του αλλά και περισσότερες από μερικές αστείες ιστορίες για όργια και ανοιχτούς γάμους.
Αλλά η μόνη γυναίκα που ο Γουίλιαμς δεν μπορούσε να πλησιάσει ήταν η Νταϊάνα Ρος, η συμπρωταγωνίστριά του στον κινηματογράφο τόσο στο «Lady Sings the Blues» και στο «Mahogany».«Η Νταϊάνα ήταν μια υπέροχη γυναίκα και μου άρεσε να τη φιλάω. Μου άρεσαν τα φιλιά, τελεία. Μερικές φορές το φιλί μπορεί να είναι καλύτερο από το σεξ», γράφει ο ηθοποιός. «Το μόνο άτομο που είχε πρόβλημα με το φιλί μας ήταν ο Μπέρι [Γκόρντι]».
Ο Γκόρντι, ιδρυτής της Motown Records και παραγωγός του «Mahogany», ήταν ο επί χρόνια κρυφός εραστής της Ρος και πατέρας της κόρης της Ρόντα.
«Κατά τη διάρκεια των προβών, ο Γκόρντι πάντα έβρισκε έναν λόγο για να μπει και να μας σταματήσει λίγο πριν φτάσουμε στο σημείο να φιληθούμε», γράφει ο Μπίλι Ντι Γουίλιαμς τώρα 86 ετών.
Μόλις άρχισαν οι κάμερες, «ήταν ο Μπέρι και όχι ο σκηνοθέτης που έλεγε “Κόψτε!”».
Όμως ο Γουίλιαμς “έπαιζε” ρομαντικά με πολλές άλλες γυναίκες. Ο 87χρονος ηθοποιός που μεγάλωσε στο Μανχάταν δηλώνει ότι έχασε την παρθενιά του σε ηλικία 17 ετών από μια γειτόνισσα στο κτήριο του στο Χάρλεμ.
«Μια γυναίκα στο κτήριο μας που μεγάλωνε πολλά παιδιά με πήρε στο διαμέρισμά της μια μέρα και με παρέσυρε», γράφει. «Δεν χρειάστηκε πολλή προσπάθεια… μόλις με πήρε μέσα στο σπίτι της, ήξερε ακριβώς τι ήθελε να κάνει. Ήμουν σε εκείνη την ηλικία που το μόνο που ήξερα ήταν ότι έκανα σεξ. Δεν ήξερα πώς και γιατί, μόνο ότι συνέβαινε».
Ο Μπίλι Ντι Γουίλιαμς κέρδισε μια υποτροφία για την Εθνική Ακαδημία Καλών Τεχνών και Σχεδίου και έπιασε δουλειά ως επιπλέον στη Μητροπολιτική Όπερα μέσω ενός φίλου που ονομαζόταν Τζόι.
«Ήταν ομοφυλόφιλος και έτσι φαινόταν ότι ήταν τα περισσότερα από τα άλλα έξτρα, εκτός από εμένα», θυμάται. «Κάθε βράδυ κάναμε πάρτι στο υπόγειο του Met, μετατρέποντας αυτό το προπύργιο πολιτισμού σε ένα από τα πιο καυτά underground κλαμπ της πόλης… Τι εξαιρετική στιγμή!»
Ο ηθοποιός πήρε το διάλειμμά του στο Μπρόντγουεϊ και τέθηκε στο πλευρό της Τζόαν Πλόροιτ στο έργο “A Taste of Honey” το 1960.Ο Ουίλιαμς, τότε 23 ετών, γράφει ότι του άρεσε να δουλεύει με την «Τζόανι» και ότι «φλέρταρε συνεχώς και ασύστολα» μαζί της — αν και με περίεργο τρόπο.
«Της άρεσαν τα κρεμμύδια και εμένα το σκόρδο. Στη σκηνή, αναπνέαμε ο ένας πάνω στον άλλον και μαθαίναμε τι είχε φάει ο άλλος για μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο. Τη φλέρταρα συνεχώς και ασύστολα».
Είχε παντρευτεί την ηθοποιό Όντρεϊ Σέλερς το 1959 και, μετά τη λήξη αυτής της ένωσης το 1963, ο Γουίλιαμς άρχισε να βγαίνει με μια γυναίκα που ονομαζόταν Υβόννη, την οποία γνώριζε από τότε που ήταν έφηβος.
Ο ηθοποιός θυμάται ότι γύρισε σπίτι μια μέρα από το θέατρο και βρήκε την Υβόννη να φιλοξενεί ένα όργιο.
«Υπήρχαν γυναίκες και άνδρες και πολλή γύμνια», γράφει. «Η τρέλα ήταν περισσότερο από ό,τι ήμουν έτοιμος να αντιμετωπίσω μετά τη δουλειά». Αποφάσισε λοιπόν να πάει να κάνει ένα ντους και «προσκάλεσε μια νεαρή γυναίκα που ήταν ήδη ξεντυμένη να έρθει μαζί μου. Γιατί όχι;»
Ως εκδίκηση, η Υβόννη επέμεινε να την παρακολουθήσει ο Γουίλιαμς να κάνει σεξ με άλλον άντρα – μια σκηνή που τη βρήκε ξεκαρδιστική.
Ενοχλημένη, η Υβόννη άρπαξε ένα ψαλίδι και έκοψε τα όμορφα πουλόβερ του Γουίλιαμ που «πονούσαν σχεδόν περισσότερο από ό,τι αν έκοβε τον ίδιο». Ήταν η δικαιολογία που χρειαζόμουν για να ξεφύγω από την Υβόννη».