Η Jennifer Lopez ανακοίνωσε την Τετάρτη την εταιρεία αλκοολούχων ποτών της, εμπνευσμένη από τις ιταλικές ακτές, αλλά η είδηση αντιμετωπίστηκε με έντονη αντίδραση από τους θαυμαστές που παρατήρησαν ότι η ίδια η J.Lo δεν είναι πότης.
«Ήθελα απλώς να δημιουργήσω κάτι καλύτερο, κάτι πιο γευστικό, καλύτερα υλικά, κάτι που θα ήθελα να πιω με τους φίλους και την οικογένειά μου, και αυτό είναι η Delola».
Λίγα λεπτά αφότου η Lopez μοιράστηκε το κλιπ με τους 240 εκατομμύρια followers της, οι απογοητευμένοι θαυμαστές έσπευσαν στην ενότητα σχολίων για να κατακρεουργήσουν την απόφαση της ερμηνεύτριας να ιδρύσει μια μάρκα αλκοόλ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Tο αρνητικό feedback που έλαβε
“Ουαου. Αυτό είναι απογοητευτικό», έγραψε ένα άτομο. «Γιατί να μην δημιουργήσετε μια επωνυμία NA (χωρίς αλκοόλ), δεδομένου ότι έχετε μιλήσει ειλικρινά για τις αρνητικές επιπτώσεις του αλκοόλ και ότι εσείς οι ίδια δεν πίνετε; Είναι τόσο άγνωστο για σένα, πραγματικά περίεργο γιατί πουλάς αλκοόλ».
Ένας άλλος συμφώνησε, γράφοντας, «Jlo δεν πίνεις. Αυτό μοιάζει με κάτι που είναι γνωστό και έχει επισημανθεί σε πολλές περιπτώσεις. Θέλω να πω….Το καταλαβαίνω- ένα κέρμα είναι κέρμα- αλλά μαμά δεν πίνεις αλκοόλ».
«Μα εσύ κυριολεκτικά δεν πίνεις; Αυτή είναι μια τέτοια αρπαγή χρημάτων.”
Μεταξύ των μυριάδων αποδοκιμαστικών σχολίων, ένας θαυμαστής ήταν περίεργος για το γιατί η Jennifer Lopez επέλεξε να δημιουργήσει μια μάρκα αλκοόλ, λαμβάνοντας υπόψη τα προηγούμενα προβλήματα του συζύγου της Ben Affleck με το αλκοόλ που τον οδήγησαν πολλές φορές σε κέντρο απεξάρτησης.