Ακόμη και τα μωρά μπορούν πλέον να φορούν Louis Vuitton , με το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής του γαλλικού πολυτελούς οίκου για νεογέννητα.
Η Vuitton δήλωσε την Τετάρτη ότι η σειρά, η οποία θα κυκλοφορήσει στις 3 Μαρτίου σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο, θα περιλαμβάνει ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και αντικείμενα που θα παρουσιάζουν μια νέα αντίληψη στο μονόγραμμα με την υπογραφή της.
Τα λουλούδια σήμα κατατεθέν της μάρκας θα εμφανίζονται ως τρύπες σε δερμάτινα παπούτσια, ως τρισδιάστατο πλεκτό κασμίρ και ως ετικέτα που επικολλάται σε πολλά από τα κομμάτια.
«Η συλλογή αντιπροσωπεύει μια προσεγμένη σειρά καθημερινών κομματιών και στυλ ειδικών περιστάσεων, πρώτων παιχνιδιών που μπορούν να γίνουν αναμνηστικά για όλη τη ζωή», ανέφερε ο οίκος σε δήλωση.
Ανάμεσα στα βρεφικά δώρα που προσφέρονται είναι ένα χαραγμένο ασημένιο ποτήρι, ένα λούτρινο αρκουδάκι Louis Vuitton και ένα ειδικά σχεδιασμένο μπαούλο.
Τα ρούχα, μεγέθους έως και 12 μηνών, κατασκευάζονται με υλικά επιλεγμένα σύμφωνα με τη δέσμευση της μάρκας για υπεύθυνη προμήθεια. Τα περιβαλλοντικά πρότυπα περιλαμβάνουν βιολογικό βαμβάκι και δέρμα πιστοποιημένο από την ομάδα εργασίας Leather Working Group, ενώ το κασμίρ και το μαλλί προβάτου προέρχονται από συνεργάτες που εγγυώνται την καλή διαβίωση των ζώων, είπε η Vuitton.
Τα βρεφικά ρούχα διατίθενται σε μια παλέτα από γαλακτώδες λευκό, μπεζ και γκρι, και περιλαμβάνουν μονόχρωμα σύνολα, κορμάκια, πιτζάμες, φόρεμα και παλτό με κουκούλα διπλής όψης, με αξεσουάρ που κυμαίνονται από πλεκτές παντόφλες μέχρι σαλιάρες και κάλτσες.
Η Louis Vuitton δεν είναι εντελώς άγνωστη στο παιδικό σύμπαν. Ο Gaston-Louis Vuitton, εγγονός του ιδρυτή του οίκου, ξεκίνησε το πρώτο του τμήμα παιχνιδιών μέσα στο κατάστημα της Avenue des Champs-Élysées τη δεκαετία του ’30.
Και οι πρόσφατες καμπάνιες επωνυμίας επικεντρώθηκαν στο θέμα της παιδικής ηλικίας. Η πρώτη καμπάνια του αείμνηστου Virgil Abloh ως καλλιτεχνικός διευθυντής ανδρικών ενδυμάτων περιελάμβανε ένα τρίχρονο νήπιο , ενώ μια πρόσφατη ταινία μικρού μήκους σε σκηνοθεσία Τέρενς Μάλικ δείχνει ένα νεαρό αγόρι και την παρέα των φίλων του να ξεκινούν μια περιπέτεια.
Ο Ιταλός επιχειρηματίας Renzo Rosso , ο οποίος κατασκευάζει παιδικές σειρές για μάρκες όπως οι Diesel , Marni και MM6 Maison Margiela, είπε ότι υπήρξε αύξηση της ζήτησης για μάρκες παιδικών ενδυμάτων , ιδιαίτερα στη γκάμα πολυτελών, αναφέροντας περισσότερους ορόφους αφιερωμένους στα παιδικά ρούχα στα πολυκαταστήματα και την ανάπτυξη mini-me τάση.