To τρίτο καθηλωτικό επεισόδιο του «Maestro» με την υπογραφή του Χριστόφορου Παπακαλιάτη παρακολούθησε το βράδυ της Πέμπτης, με κομμένη την ανάσα, το τηλεοπτικό κοινό.
Maestro: Η αποκαλυπτική σκηνή που περιμέναμε
Μια σκηνή ήταν εκείνη που ξεχώρισε και άναψε φωτιές στο Twitter. Πιο συγκεκριμένα η Κλέλια (Κλέλια Ανδριολάτου) θέλησε να ζητήσει μετά από μια άσχημη μέρα «παρηγοριά» από τον Ορέστη (Χριστόφορο Παπακαλιάτη).
Η Κλέλια βρέθηκε σπίτι του την ώρα που ο Ορέστης προσπαθούσε να βρει την κατάλληλη μελωδία για να συνοδεύσει το κομμάτι που δουλεύει. Τότε το νεαρό κορίτσι του πρότεινε να πάνε να την ανακαλύψουν μαζί στο σχολείο.
Η Χάρις Αλεξίου σε ρόλο αφηγήτριας παραλλήλισε τον έρωτα της Κλέλιας και του Ορέστη με τον δικό της χαμένο έρωτα. Ο Ορέστης από την πλευρά του προσπαθεί με κάθε τρόπο να αποφύγει την Κλέλια, όμως τα αισθήματά του για εκείνη είναι τόσο ανεξέλεγκτα που δεν μπορεί.
Πώς σχολίασε το Twitter την πολυαναμενόμενη ερωτική σκηνή του Maestro
Ο Ορέστης και η Κλέλια βρέθηκαν ερωτικά για πρώτη φορά στην άδεια αίθουσα διδασκαλίας. Η σκηνή ανάμεσα στους δυο πρωταγωνιστές έγινε αντικείμενο σχολιασμού στο Twitter, λαμβάνοντας αποθεωτικά σχόλια.
#Maestro τι επεισοδιαρα ήταν αυτή🔥;;
-Πόσο συγκινητική η ιστορία της Χάρις
-Τι κλιμάκωση ήταν αυτή στο τέλος
-Κατ εμέ το πιο καλά δομημενο επεισόδιο μέχρι στιγμής.Όλα τα κομμάτια του παζλ,παρελθόν, παρόν κ μέλλον κουμπωσαν εκπληκτικά.
-υπεροχοι παραλληλισμοί
-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
-ΜΟΝΤΑΖ pic.twitter.com/fNfIFTZFyp— TheShakespeareanHero (@triesnottopanic) November 4, 2022
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΈΧΝΗ #Maestro pic.twitter.com/Jg6fqEQaer
— Δημήτρης Πλ… (@tzimispla) November 3, 2022
#Maestro
Έχοντας δει αισίως τρία επεισόδια μπορώ να βγάλω το καπέλο στον Παπακαλιατη. Σκηνοθετικά είναι αψεγάδιαστος, έτη φωτός από ότι άλλο παίζει στη TV αυτή τη στιγμή.
Η τελευταία σκηνή στο τραπέζι σήμερα ήταν απλά 🤌🏻🙌🏻👏🏻— Θοδωρής Σελίδης (@szen_midoriya) November 3, 2022
Ειδικά αυτό το επεισόδιο με την άρτια δομή του ήταν για μένα αυτό που έμοιαζε πραγματικά σαν ταινία που θα μπορούσε να σταθεί μόνη της, φυσικά βγαζοντας την επικη κλιμάκωση στο τέλος #Maestro
— TheShakespeareanHero (@triesnottopanic) November 4, 2022
#Maestro
Συγνώμη αλλά η συγκεκριμένη ερωτική σκηνή ήταν η τέχνη η ίδια, ούτε να κοροϊδέψω κλασικό Παπακαλιάτη δε μπορώ. Ήταν άρτια, απίστευτα καλογυμνασμένη, σαν πίνακας ζωγραφικης.
• τέχνη •— TheShakespeareanHero (@triesnottopanic) November 4, 2022