Η οικολογική κρίση που έχει ξεσπάσει τα τελευταία χρόνια, δεν έχει αφήσει άπραγη την κοινότητα της μόδας η οποία στρέφεται στην οικολογική συνείδηση. Η νέα πλατφόρμα της Net-a-Porter ανοίγει τον δρόμο της αλλαγής και στα luxury προϊόντα.
Η Net-a-Porter η διάσημη εταιρεία προϊόντων μόδας και σπιτιού, λανσάρει τη νέα της οικολογική πλατφόρμα. Μέχρι πρόσφατα, η οικολογία στη μόδα ανήκε στις πιο εναλλακτικές επωνυμίες, όμως τώρα εξαπλώνεται – ευτυχώς – και στην υπόλοιπη βιομηχανία.
Ξεκινώντας αυτό το φθινόπωρο, η νέα αυτή πλατφόρμα δίνει την ευκαιρία στους πελάτες του δημοφιλούς site να αγοράζουν αλλά και να πουλούν ρούχα, κοσμήματα, τσάντες, παπούτσια και αξεσουάρ γνωστών σχεδιαστών, με την ελπίδα πως οι καταναλωτές θα παρακινηθούν να επενδύουν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε σχεδιαστικά items, γνωρίζοντας πως μπορούν να τα ξαναπουλήσουν οι ίδιοι άμεσα. Έτσι, αποφασίζουν πιο εύκολα να αποκτήσουν ένα μοναδικό κομμάτι για στην γκαρνταρόμπα τους.
View this post on Instagram
Μάλιστα, οι εραστές των πανάκριβων τσαντών πολυτελείας θα έχουν ένα ακόμη προνόμιο, αφού τους δίνεται η δυνατότητα να πάρουν αμέσως πίσω τα χρήματα τους μέσω Reflaunt, χωρίς αυτή να έχει καν ακόμη πουληθεί στον επόμενο ιδιοκτήτη της.
Ένα φιλόδοξο project, που εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική βιωσιμότητας της Net-a-Porter, εν όψει του νέου προσανατολισμού των καταναλωτών σε επιλογές που δεν επιβαρύνουν τον πλανήτη, με στόχο τη σταδιακή μείωση των mass fashion προϊόντων, έως ότου ο «κυκλικός» αυτός τύπος shopping βοηθήσει τις εταιρίες πραγματικά να παράγουν λιγότερο.
Οι επιχειρηματικές ιδέες που απαρτίζουν τις μεγαλύτερες βιομηχανίες του πλανήτη, έρχονται σε σύμπνοια με τις απαιτήσεις τις εποχής και τις ανάγκες της φύσης και εμείς είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτό!