Η Pamela Anderson σημείωσε άλλη μια διαφημιστική καμπάνια μόδας, αυτή τη φορά μεταφέροντας τα ταλέντα της στην Proenza Schouler, ποζάροντας για την ανοιξιάτικη κολεξιόν της μάρκας για το 2024.
Στις εικόνες που μοιράστηκε η μάρκα, η Pamela Anderson φαίνεται να ποζάρει με μια ποικιλία διαφορετικών ρούχων, αλλά ενώ μπορεί να ήταν ντυμένη για τη φωτογράφιση, ένα μέρος της ήταν “ακάλυπτο”.
Η μαμά δύο παιδιών επέλεξε να παραλείψει το μακιγιάζ για άλλη μια φορά, επιδεικνύοντας ένα φρέσκο, χωρίς μακιγιάζ πρόσωπο σε κάθε λήψη.
Ενώ τα χείλη της φαίνονταν λίγο γυαλιστερά, η Pamela Anderson άφησε τις φακίδες της να λάμψουν στις φωτογραφίες με καθαρό πρόσωπο, όπου φορούσε αντικείμενα όπως ένα διχτυωτό φόρεμα με κορδέλα και ένα πουλόβερ από κασμίρ μονόγραμμα.
Η μάρκα φρόντισε επίσης να τραβήξει μερικά κοντινά πλάνα της, συμπεριλαμβανομένης μιας φωτογραφίας με τα χέρια ψηλά φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα – ένα χρώμα που, φυσικά, συνδέεται με το παρελθόν της στο «Baywatch».
Φυσικά, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Pamela Anderson συνεχίζει τη βασιλεία της ως fashion girl. Τον Αύγουστο, έγινε το πρόσωπο των κοσμημάτων Pandora, αστραφτερή χωρίς μακιγιάζ δίπλα στα διαμαντένια κομμάτια της μάρκας που δημιουργήθηκαν στο εργαστήριο.
Πιο πρόσφατα, η σταρ τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω της, όταν παρακολούθησε την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού ενώ ήταν χωρίς μακιγιάζ τον Οκτώβριο – προκαλώντας σοκαριστικά σχόλια από τους Jamie Lee Curtis , Scarlett Johansson και άλλους.
Ωστόσο, δεν ήταν πρόθεση της να προκαλέσει σάλο. Στην πραγματικότητα, έχει “ξορκίσει” το μακιγιάζ για το μεγαλύτερο μέρος του 2023 αφού έδειξε τη φυσική της ομορφιά στο ψηφιακό εξώφυλλο του WWD τον Φεβρουάριο.