Σύμφωνα με τις κοινές πεποιθήσεις, τα παιδιά χρειάζονται συνεχή εναλλαγή εικόνων και παιχνιδιών για να είναι δημιουργικά και να μη βαριούνται. Ή μήπως όχι σύμφωνα με τη Lego;
To ίδρυμα της Lego έκανε ένα πείραμα που δείχνει ότι ενδεχομένως τα πράγματα να μην είναι όπως τα γνωρίζουμε.
Η εταιρεία κάλεσε έξι παιδιά να καθίσουν μόνα τους σε ένα δωμάτιο χωρίς τίποτα περισσότερο από ένα τραπέζι και μια καρέκλα. Δικαίως ονόμασε τον χώρο «το πιο βαρετό δωμάτιο όλων των εποχών».
Στη συνέχεια τους έδωσε ένα ρολό από χαρτί. Και εκεί άλλαξαν όλα.
Σιγά-σιγά, τα παιδιά άρχισαν να διασκεδάζουν με το απλό χαρτί, μεταμορφώνοντάς το μεταξύ άλλων σε κάπα υπερήρωα και κοστούμι ρομπότ.
Η καμπάνια, σε παραγωγή της διαφημιστικής εταιρείας Ketchum London και σκηνοθεσία του Justin Hackney της Mad Cow Films, δείχνει πώς το παιχνίδι μπορεί να υπάρχει οπουδήποτε – ακόμα και στο πιο βαρετό δωμάτιο του κόσμου.
Μπορεί πραγματικά να είναι τόσο απλό, όπως λέει η Lego. Η εταιρεία ελπίζει ότι οι γονείς θα συμμετάσχουν στην υπόσχεσή της να βρουν στιγμές για παιχνίδι μέσα στην καθημερινότητά τους.
Στην έρευνά του, το Ίδρυμα LEGO έμαθε ότι ο χρόνος για παιχνίδι είναι απαραίτητος για τη μάθηση των παιδιών, επιτρέποντάς τους να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες όπως «δημιουργικότητα, αυτοπεποίθηση, συνεργασία, φυσικός συντονισμός και συγκέντρωση».