Το τελευταίο χρονικό διάστημα οι επιτήδειοι απατεώνες σε όλο τον κόσμο πετυχαίνουν το σκοπό τους, να αδειάσουν, δηλαδή, τα πορτοφόλια των προαναφερόμενων, μέσω YouΤube.
Η δημοφιλής διαδικτυακή πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο και κοινωνικών μέσων αποδεικνύεται ένας εύκολος τόπος συνάντησης «θυτών και θυμάτων», με αποτέλεσμα κέρδος για τους πρώτους και απώλειες για τους δεύτερους.
Όπως αφηγήθηκε ο Σκοτ Μίτσελ στους «New York Times», ήταν πεπεισμένος ότι το YouTube θα τον έκανε πλούσιο.
Η ιδέα τού μπήκε από τα βίντεο στο YouTube που προωθούσαν μαθήματα για το πώς να χτίσει κανείς τα λεγόμενα cash cow channels, τα οποία συχνά σχηματίζονται μέσω μίας διαδικασίας που αποκαλείται αυτοματοποίηση YouTube (YouTube automation).
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, αγόρασε ένα μάθημα στο YouTube, στη συνέχεια ένα άλλο και ένα ακόμα, ενώ πλήρωνε και για τις υπηρεσίες ενός μέντορα.
Με αυτά και με αυτά, ο Μίτσελ ξόδεψε περίπου 15.000 δολάρια στο εγχείρημά του στο YouTube, και στο τέλος έμεινε «στον άσο», αφού ούτε δουλειά έστησε ούτε χρήματα έβγαλε.
Το YouTube automation δημιούργησε μία μικρή βιομηχανία με online influencers, οι οποίοι προσφέρουν μαθήματα και ευκαιρίες για να βγάλει όποιος ενδιαφέρεται να τους ακολουθήσει και να εφαρμόσει τις ιδέες τους, χρήματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Διαβάστε περισσότερα στη Vradini.gr