Σχολεία: Οι μέντορες και οι συντονιστές είναι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εργάζονται εκτός διδακτικού αλλά εντός εργασιακού ωραρίου. Όσο για τους Ομίλους, θα λειτουργούν μετά τη λήξη του ημερήσιου προγράμματος ή και κατά τη διάρκεια του Ολοήμερου Σχολείου, χωρίς όμως «να έχουν “φροντιστηριακό” χαρακτήρα.
Δηλαδή επέκταση, ενίσχυση ή προετοιμασία των μαθημάτων του ωρολογίου προγράμματος», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης.
Σχετικά με τους νέους θεσμούς, ο κ. Κόπτσης επισημαίνει, ότι «στόχος είναι να αποκτηθεί πρωτίστως μία οργανωσιακή, πολυεπίπεδη και συνεργατική κουλτούρα στα σχολεία. Να αναβαθμιστεί το σχολικό πρόγραμμα, να παρασχεθεί μία ποιοτικότερη εκπαίδευση, να εκσυγχρονίσουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα, να εξαλείψουμε στεγανά και παθογένειες του παρελθόντος».
Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας
Ο Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας ορίζεται με απόφαση του διευθυντή και αντιστοιχεί ένας μέντορας για κάθε 1 με 8 εκπαιδευτικούς, εξηγεί ο κ. Κόπτσης.
Ο ρόλος του προορίζεται «να εμπνεύσει, να υποστηρίξει νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς και αναπληρωτές έως 5έτη υπηρεσία και να συμβάλλει στην ενσωμάτωση στο σχολικό περιβάλλον». Για παράδειγμα, ο μέντορας «πληροφορεί και καθοδηγεί τους εκπαιδευτικούς στο διδακτικό κομμάτι, οργανώνει δειγματικές διδασκαλίες, βοηθάει για τον ορθό τρόπο επικοινωνίας με τους γονείς και κηδεμόνες» σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γγ του υπουργείου Παιδείας.
Διαβάστε περισσότερα στα parapolitika.gr