Μετά τον κορωνοϊό, η καθημερινότητα μας έχει ανατραπεί και η χρήση των social media αυξάνεται ραγδαία σε καθημερινή βάση.
Η επίδραση της πανδημίας δημιουργεί ένα πρόβλημα για τις επιχειρήσεις οι οποίες δεν είχαν social media αλλά παρουσιάζει ταυτόχρονα τεράστιες προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες, για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον digital κόσμο είτε μέσω των social media είτε μεσώ eshops και sites.
Οι καταναλωτές στρέφονται προς τις επιχειρήσεις που υπάρχουν στα Social Media όχι μόνο για να πουλήσουν αλλά και για να ενημερωθούν και να αλληλεπιδράσουν.
Πως πρέπει λοιπόν οι επιχειρήσεις να κινηθούν σωστά σε μια τέτοια υπερέκθεση που βιώνουν αυτές τις ημέρες.
1. Αισιοδοξία
Καταρχάς ο πιο βασικός κανόνας είναι να μην μιλάνε απαισιοδοξία.
Είναι πολύ σημαντικό να θυμούνται οι επιχειρήσεις πως δεν είναι ενημερωτικά site δεν πρέπει να μεταφέρουν ειδήσεις η να διασπείρουν τον πανικό για την πανδημία.
Ο χρήστης δεν έχει λόγο να παραμείνει συνδεδεμένος μαζί τούς για κάτι τέτοιο.
Αντίθετα οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σκεφτούν αισιόδοξα και με να δημιουργήσουν περιεχόμενο το οποίο θα είναι θετικό για την ψυχολογία του κόσμου. π.χ χρηστικά tips πως να περάσει η ώρα στο σπίτι με δημιουργικό τρόπo.
2. Ανοικτός Διάλογος
Σε αυτή την χρονική περίοδο είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να ακούσουμε τι λένε οι καταναλωτές μας, δεν είναι η στιγμή για να προωθήσουμε τελείως εμπορικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας αλλά πρέπει να προσαρμόσουμε την στρατηγική μας και το περιεχόμενο μας στα νέα δεδομένα της καθημερινότητας. Σύμφωνα με μια πρόσφατη ερεύνα που έγινε για τις επιχειρήσεις και τον covid 19, to 75% των συμμετεχόντων δήλωσε πως οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να εκμεταλλεύονται την κρίση.
Πρέπει να τονίσουμε ότι όσο πιο μεγάλη φυσική κοινωνική απομόνωση υπάρχει τόσο περισσότερο θέλει ο κόσμος να επικοινωνήσει διαδικτυακά.
Μπορούμε λοιπόν να πάρουμε την πρωτοβουλία και μέσω των σελίδων που διαθέτει η επιχείρηση μας να διοργανώσουμε οnline σεμινάρια με ανθρώπους που έχουν να διηγηθούν μια σπουδαία ιστορία και ο λόγος τους θα εμψυχώσει τους ανθρώπους.
Κέλλυ Βρανάκη
Contact me @:
Instagram: https://www.instagram.com/story_kelling/
Facebook: https://www.facebook.com/Story_kelling-929217863902546/