Social media, τα αγαπάμε και τα χρησιμοποιούμε. Ποια είναι όμως τα πιο γνωστά λάθη που κάνουμε όλοι μας στη διαχείριση τους. Ας δούμε μαζί μια σειρά από τέτοια λάθη ή παραλείψεις που βλέπουμε σε καθημερινή βάση.
Αναρτήσεις μόνο για να πουλήσουμε:
Τα social media δεν είναι εργαλείο για να πουλάς απευθείας. Πρέπει πρώτα να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό μας να αλληλεπιδράσουμεμε μαζί τους και στην συνέχεια να πουλήσουμε ως φυσικό επακόλουθο.
Ειδικά το Facebook πραγματικά μπορεί να προσφέρει τόσα άλλα χρήσιμα πράγματα στο brand σου που το τελευταίο που χρειάζεσαι είναι αναρτήσεις οι οποίες μόνο θα οδηγούν σε πώληση και τίποτε άλλο.
Αναρτήσεις χωρίς αυθορμητισμό και φαντασία.
Η αλήθεια είναι πως στα social media η επικαιρότητα επισκιάζει τα πάντα. Αυτο μπορω να το δεκτω. Και όταν δείχνεις τα αντανακλαστικά να αντιδράσεις σε ό,τι γίνεται τριγύρω είναι καλό! Κάποιες φορές φυσικά αν δεν το κάνεις σωστά μπορεί να γυρίσει και σε boomerang, αλλά σε γενικές γραμμές σκεφτείτε ποια brands θυμάστε για την online παρουσία τους.
Επίσης το περιεχόμενο μας δεν πρέπει να είναι βαρετό. Δέστο απο την πλευρά του χρήστη. Τι θα ήθελες να δεις απο μια σελίδα που ακολουθείς για να αλληλεπιδράσεις μαζί της;
Και τότε θα φτιάξεις το σωστό περιεχόμενο για τα social media.