Μεγαλώνει σταθερά η πίτα των online αγορών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα που πραγματοποίησαν πρόσφατα η Focus Bari και η plushost, η οποία παρουσιάστηκε χθες το απόγευμα στο ΕΒΕΑ, στο πλαίσιο του Phygital Commerce Summit.
Ένα από τα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας είναι ότι πλέον υπάρχουν αρκετές κατηγορίες προϊόντων που οι καταναλωτές επιλέγουν να τα ψωνίζουν από τα e-shops, παρά στα φυσικά καταστήματα.
Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια την παρουσίασης η ιδρύτρια της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου, το 76% των χρηστών Ίντερνετ που έλαβαν μέρος στην έρευνα ανέφεραν ότι πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία αγορά online τους τελευταίους μήνες.
Σύμφωνα με την κ. Κούρτογλου, ο σημερινός καταναλωτής στην Ελλάδα είναι phygital (κοινώς αγοράζει τόσο από φυσικά όσο και από ψηφιακά καταστήματα). Το τελευταίο δίμηνο το 95% των ερωτηθέντων απάντησε ότι έχει πραγματοποιήσει αγορές από φυσικό κατάστημα, ενώ το 78% από e-shop.
Ενδιαφέρον έχει το στοιχείο ότι οι γυναίκες (80%) ξεπερνούν τους άνδρες (77%) στις αγορές από online καταστήματα, καθώς και ότι ένα μεγάλο ποσοστό (63%) που χρησιμοποίησαν e-shop είναι ηλικίας άνω των 65 ετών.
Διαβάστε περισσότερα: Powergame.gr
Aκολουθήστε μας στo Google News