H οργανική απήχηση του Facebook μειώνεται συνεχώς λόγω των αλλαγών στον αλγόριθμό του ειδικά όσον αφορά τα page, δηλαδή της επαγγελματικές σελίδες. Το περιεχόμενο μας οργανικά πλέον φτάνει περίπου στο 3% του κοινού μας, ποσοστό εξαιρετικά χαμηλό για απήχηση.
Παρόλα αυτά υπάρχει περιεχόμενο που το facebook λατρεύει (ακόμα) και θα το αναλύσουμε παρακάτω, για να πάρεις μια ιδέα πως μπορείς να ενισχύσεις την σελίδα σου.
1. Viral
Δημοσιεύσεις που έχουν γίνει viral σε άλλα accounts πολύ πιθανό να τραβήξουν αρκετά βλέμματα και στο δικό μας. Φυσικά πρέπει να λάβουμε υπόψιν αν ταιριάζουν στο προφίλ μας και στην συνέχεια να τα αναρτήσουμε για το κοινό μας.
2. Backstage moments
Τα backstage moments προσφέρουν μια κοντινότερη ματιά στην καθημερινότητα κάποιου. Στην περίπτωση της επιχείρησής σου, αυτό που θες είναι να δώσεις μια ανθρώπινη διάσταση στην επιχείρησή σου.
3. Facebook Stories
Oλοι τις αγαπάμε, είναι διασκεδαστικές και μας φέρνουν πιο κοντά με αυτόν που ακολουθούμε είτε είναι πρόσωπο είτε είναι επιχείρηση.
4. Ανοιχτός διάλογος με τους χρήστες
Θα μπορούσε να είναι ένα post στο οποίο απευθύνεστε κατευθείαν στο κοινό σας και δίνετε σημασία στη γνώμη του. Αυτό μπορεί να γίνει με μια ερώτηση ή με ένα quiz
5. Facebook Shares
Τίποτα δεν ικανοποιεί, εξιτάρει και δίνει αξία το κοινό μας περισσότερο από το να κάνουμε mention πελάτες μας, να μοιραζόμαστε φωτογραφίες του, ή στιγμές μας μαζί τους. Προκάλεσε αυτή την αλληλεπίδραση ζητώντας να ποστάρουν φωτογραφίες και να σε κάνουν tag!
Ορισμένα από τα παραδείγματα αυτά έχουν δύο ή τρεις τύπους συνδυασμού περιεχομένου, Οπότε μπορούμε να συνδυάζουμε δυο με τρία από τα παραπάνω είδη περιεχόμενου για καλύτερο αποτέλεσμα.
Και μην ξεχνάς Content is the King!
Κέλλυ Βρανάκη
Contact me @:
Instagram: https://www.instagram.com/story_kelling/
Facebook: https://www.facebook.com/Story_kelling-929217863902546/