Μπράντι Κουινόνες, Shalom Harlow, Γιασμίν Γκουάρι, Κάρεν Μόλντερ, Κλόντια Σίφερ. Αυτά τα ονόματα κυριαρχούσαν στις πασαρέλες κάποτε (και με αυτό εννοούμε τις δεκαετίες του ’80 και του ’90.) Αλλά, σήμερα, κυριαρχούν ολοένα και περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω αναδρομικών κλιπ και αφιερωμάτων.
Τα βίντεο όπως και πολλά περιεχόμενα μόδας είναι απλά αλλά και εθιστικά. Θα δείξουν ένα πρόσφατο soundbite της Tyra Banks που ενστερνίζεται την υπνωτική γοητεία της Yasmeen Ghuari. «Η Yasmeen είχε τον δρόμο της ζωής», λέει η Banks, με κάθε συλλαβή γεμάτη θαυμασμό. «Όταν περπατούσε, ήταν σαν να ξεκολλούσαν οι γοφοί της».
Πολλοί άλλοι υπέροχοι λογαριασμοί δημοσιεύουν παρόμοιες ωδές. Αυτά περιλαμβάνουν τα σόου του Todd Oldham (ίσως επειδή ο σχεδιαστής ενθάρρυνε ιδιαίτερα τα μοντέλα του να χαλαρώσουν – κάτι που έφερε μαγευτικά αποτελέσματα), το λογότυπο του Fashion Channel και οτιδήποτε έχει να κάνει με τη Naomi Campbell.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα βίντεο λειτουργούν ως φανταστικές εκρήξεις στο παρελθόν. Υπάρχει ένα κλιπ από ένα εμβληματικό σόου, ας πούμε, η άνοιξη του 2003 με θέμα το σέρφινγκ, ή η άνοιξη του Mugler 1997 και ένα remix ενός μοντέρνου τραγουδιού που θα παίζει πάνω από το κλιπ («Bad Romance»).
Η δημιουργία που προκύπτει είναι εύκολο να παρακολουθείται ξανά και ξανά. Το οποίο, φυσικά, είναι το ζητούμενο. Αυτά τα βίντεο έχουν σχεδιαστεί για προσοχή, αφοσίωση και κοινοποίηση. Για ένα δευτερόλεπτο, μεταφέρεσαι σε μια άλλη στιγμή και εποχή στο χρόνο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σε ένα βαθύτερο επίπεδο, αναδεικνύουν τη συχνά υποτιμημένη τέχνη της πασαρέλας. Αποδεικνύουν επίσης ότι δεν υπάρχουν δύο εμβληματικές πασαρέλες που γίνονται το ίδιο. Ένα μοντάζ της Τάιρα Μπανκς αναδεικνύει την απίστευτα παιχνιδιάρικη, ζωηρή, σχεδόν φλερτ προσέγγισή της στην πασαρέλα (ειδικά κατά τη διάρκεια των παραστάσεων της Victoria’s Secret).
Aκολουθήστε μας στo Google News