Το “Victoria’s Secret World Tour” αποτελεί μια φρέσκια προσέγγιση για τον οίκο Victoria’s Secret.
Αντί να επικεντρώνεται αποκλειστικά σε ένα μεγάλο ετήσιο show, αποφάσισε να συνεργαστεί με δημιουργικούς καλλιτέχνες από διάφορες πόλεις παγκοσμίως για να δημιουργήσει μια ποικιλία συλλογών με προσανατολισμό στην τέχνη και τον πολιτισμό των διαφορετικών περιοχών.
Victoria’s Secret: To νεό επιχειρηματικό μήνα που ετοιμάζει το brand
Αυτή η προσέγγιση αντικατοπτρίζει την τάση της μόδας να είναι πιο πολυπολιτισμική και διεθνής, αντικαταστώντας τον παλαιότερο τρόπο παρουσίασης της μάρκας. Είναι μια προσπάθεια να δημιουργηθούν συλλογές που αντανακλούν περισσότερο την ποικιλία της παγκόσμιας κουλτούρας και της τέχνης.
Αυτό το νέο concept μπορεί να ενδιαφέρει εκείνους που επιθυμούν μια πιο πολυπολιτισμική και πολυδιάστατη προσέγγιση στη μόδα και στον πολιτισμό της ομορφιάς.
Victoria’s Secret: H νέα καμπάνια της ενώνει ξανά τα αγαπημένα μας super models