HerNews.gr
Μόδα

ZARA: Στροφή στα μεταχειρισμένα ρούχα – Οι καταναλωτές γίνονται… πωλητές

Η πλατφόρμα μεταπώλησης θα οργανωθεί ανά κατηγορία προϊόντων και θα περιλαμβάνει εικόνες που θα αναρτά ο πωλητής, ενώ οι πληροφορίες για το αρχικό προϊόν θα παρέχονται από τη ZARA

Στον κλάδο των μεταχειρισμένων ενδυμάτων εισέρχεται η ZARA, καθώς η ισπανική εταιρεία θα προσφέρει τις υπηρεσίες της σε επιδιόρθωση, μεταπώληση και δωρεές, αρχικά στη βρετανική αγορά.

Από τον επόμενο μήνα, οι καταναλωτές θα μπορούν να επιδιορθώνουν ρούχα που έχουν αγοράσει από τα καταστήματα Zara, όποτε και αν έκαναν τις αγορές. Η υπηρεσία θα περιλαμβάνει αντικατάσταση κουμπιών, φερμουάρ, επιδιόρθωση στριφωμάτων και θα είναι ενεργή τόσο στα καταστήματα όσο και online.

Με τη νέα πρωτοβουλία, οι Βρετανοί καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να μεταπωλούν ή να αγοράζουν μεταχειρισμένα ρούχα Zara, μέσω μιας πλατφόρμας, ενώ θα μπορούν να δωρίζουν ρούχα, οποιασδήποτε μάρκας, για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Η προσπάθεια της Zara – που ανήκει στην Inditex, τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο –  να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των ρούχων της έρχεται έπειτα από πιέσεις που ασκούνται προς τις αλυσίδες της «γρήγορης μόδας» να γίνουν πιο βιώσιμες, καθώς ο κλάδος της κλωστοϋφαντουργίας ευθύνεται για έως και το 10% των εκπομπών ρύπων παγκοσμίως.

Με διαδικτυακές δραστηριότητες σε περίπου 200 χώρες, τα προϊόντα της Zara συγκαταλέγονται ήδη στις μάρκες με τις περισσότερες μεταπωλήσεις στο διαδίκτυο.

Μεταχειρισμένα ρούχα, τσάντες και παπούτσια Zara πωλούνται σε ιστότοπους όπως οι Depop, Vestiaire, Asos Marketplace και Re-fashion.

Η πλατφόρμα μεταπώλησης θα οργανωθεί ανά κατηγορία προϊόντων και θα περιλαμβάνει εικόνες που θα αναρτά ο πωλητής, ενώ οι πληροφορίες για το αρχικό προϊόν θα παρέχονται από τη Zara.

Η Zara δεν είναι μόνη εταιρεία που προωθεί τη βιωσιμότητα.

Η βρετανική αλυσίδα πολυκαταστημάτων Selfridges & Co σχεδιάζει το 45% των συναλλαγών να προέρχεται από μεταπώληση, ενοικίαση και επιδιόρθωση μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Ωστόσο, η ανάπτυξη του κινεζικού γίγαντα στον χώρο της μόδας, Shein,  δείχνει ότι οι αγοραστές συχνά δίνουν προτεραιότητα στις τιμές έναντι της μείωσης των εκπομπών άνθρακα.

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Jennifer Lopez: Έγινε η global ambassador διάσημης εταιρείας με εσώρουχα!

HerNewskl

Βabydoll dress: Πρωταγωνίστησε στα catwalks των συλλογών SS23 και δημιουργεί μια girly αισθητική

HerNewskl

6 κόλπα που δεν φανταζόσουν για να ντύνεσαι καλά όταν έχει κρύο

HerNews ka