Με το πέρασμα των χρόνων, ο κόσμος της ομορφιάς συνεχώς εξελίσσεται, παρουσιάζοντας μας νέες τάσεις που ενσωματώνονται στην καθημερινότητα μας. Για το 2024, η εταιρεία ανάλυσης αγοράς Mintel έχει εντοπίσει τρεις κυρίαρχες τάσεις που θα σημαδέψουν τον τομέα της ομορφιάς.
Η πρώτη τάση επικεντρώνεται στην ευεξία τόσο του πνεύματος, όσο και του σώματος. Τα τελευταία χρόνια, η έννοια της ομορφιάς έχει αναπτυχθεί πέρα από το απλό μακιγιάζ ή την περιποίηση του δέρματος. Ο κόσμος αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι η ομορφιά προέρχεται από την εσωτερική ισορροπία και την ευεξία. Προϊόντα και προτάσεις που εστιάζουν στην ισορροπία του μυαλού και του σώματος αναμένεται να αυξηθούν στην αγορά, καθώς ο καταναλωτής αναζητά μια ολιστική προσέγγιση στην ομορφιά.
Η δεύτερη μεγάλη τάση είναι η ένταξη της τεχνητής νοημοσύνης στην ομορφιά, η λεγόμενη “Beaut-AI”. Οι εταιρείες θα αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να αναλύσουν τις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις κριτικές πελατών και τα δεδομένα αγοράς, προσφέροντας μια πιο εξατομικευμένη και ακριβής εμπειρία στους καταναλωτές. Η “Beaut-AI” θα είναι εξαιρετικά σημαντική για τα brands όσον αφορά την κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων του σύγχρονου καταναλωτή.
Τέλος, η τάση “Less is More” υπογραμμίζει την επιστροφή στην απλότητα. Σε μιαεποχή υπερπληροφόρησης και υπερκατανάλωσης, ο καταναλωτής στρέφεται προς την απλότητα και την αυθεντικότητα. Τα προϊόντα ομορφιάς που εστιάζουν σε λιγότερα, αλλά αποτελεσματικά συστατικά, σε απλές και πολυλειτουργικές συσκευασίες και σε διαφανείς πρακτικές παραγωγής, αναμένεται να αποκτήσουν την προτίμηση του κοινού.
Beauty trends: Oι τάσεις που θα καθορίσουν τον κόσμο της ομορφιάς το 2024
Η έννοια της “καθαρής ομορφιάς”, η οποία επικεντρώνεται στη χρήση φυσικών και βιώσιμων συστατικών, έχει επίσης συμβάλει σε αυτήν την τάση. Οι καταναλωτές πλέον διαβάζουν περισσότερο τις ετικέτες και προτιμούν προϊόντα που δεν περιέχουν βλαβερές ουσίες και που είναι φιλικά προς το περιβάλλον.