HerNews.gr
Fitness

Γύρη: Οι καταπραϋντικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες της

Γύρη λουλουδιών.. Επιτέλους μύρισε άνοιξη..

Η γύρη είναι η ουσία που συλλέγουν οι μέλισσες από τα άνθη διαφόρων φυτών και τη μεταφέρουν στις κυψέλες τους, όπου και την αποθηκεύουν.
Περιέχει έναν πλούτο θρεπτικών συστατικών και αποτελεί τη βασική πηγή τροφής των μελισσών, με την οποία θα τραφούν οι γόνοι τους.
Εξαιτίας της πληθώρας των θρεπτικών συστατικών που περιέχει, δεν χρησιμοποιείται μόνο ως βασικό συστατικό της διατροφής των μελισσών, αλλά είναι διαδεδομένη και στον άνθρωπο ως φυτικό συμπλήρωμα διατροφής με πολλά και σημαντικά οφέλη για την υγεία του.
Η γύρη φημίζεται για την υψηλή περιεκτικότητά της σε πρωτεΐνες και αμινοξέα προσφέροντας περισσότερες πρωτεΐνες και αμινοξέα στον οργανισμό σε σχέση με το βοδινό κρέας, τα αυγά και το τυρί.

Μερικές από τις χαρακτηριστικές ιδιότητες της γύρης είναι οι εξής:
  • Ενισχύει την αντιοξειδωτική δύναμη του οργανισμού
  • Βελτιώνει την υγεία της καρδιάς
  • Έχει αντιφλεγμονώδη δράση
  • Ενισχύει την άμυνα του οργανισμού
  • Καταπραΰνει παθήσεις του δέρματος και βοηθάει στην επούλωση των πληγών
  • Ενισχύει την καλή λειτουργία του ήπατος
  • Διευκολύνει από τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης

Δρα βοηθητικά και πολλές φορές θεραπευτικά σε παθήσεις όπως ο προστάτης, στομαχικές διαταραχές, πεσμένο ανοσοποιητικό, αλλεργίες, προβλήματα εντέρου, κακή λειτουργία παγκρέατος και συκωτιού, χοληστερίνη, τριγλυκερίδια, υψηλή πίεση, άγχος, αδυναμία του οργανισμού ν’ αποθηκεύσει βιταμίνη C, διαταραχή ορμονικού συστήματος, παχυσαρκία και ανορεξία καθώς επιφέρει ισορροπία στο σωματικό βάρος.

XΡΗΣΗ: Η συνιστάμενη ημερήσια δόση είναι από ένα κουταλάκι του γλυκού, έως μία κουταλιά της σούπας, μία φορά την ημέρα για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από έναν με δύο μήνες. Τη γύρη μπορείτε να την καταναλώσετε απευθείας στο στόμα, διαλυμένη σε χυμό ή γάλα ή ακόμα και στο γιαούρτι ή στη σαλάτα σας σε συνδυασμό με λίγο μέλι για να είναι πιο ευχάριστη η γεύση της.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πιθανές ανεπιθύμητες ενέργειες!
Ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να αναπτύξουν αλλεργίες στην γύρη ή απλά δεν την δέχονται εύκολα στο στομάχι και το πεπτικό τους σύστημα, διότι τους προκαλεί «βαρύ» στομάχι και φούσκωμα. Για να αποφύγουμε όσο το δυνατόν αυτές τις περιπτώσεις, πρέπει να λαμβάνουμε τη γύρη σε μικρές δόσεις αρχικά
(ακόμα και κόκκο-κόκκο).

Συμβουλή: Μην αγοράζεται το προϊόν όταν εκτίθεται στον ήλιο!
Η νωπή γύρη με τα πλήρη οφέλη της διατηρείται μόνο στην κατάψυξη έως ένα χρόνο!

 

Μαρία Κλεφτάκη

Μελισσοκόμος- Παραγωγός Αγροτικών Προϊόντων

Contact @ :

Facebook: https://www.facebook.com/CerApis

Τηλ. 697-0753641

Νεότερα Άρθρα

Φρούτα: Γιατί δεν πρέπει να τα τρώμε βράδυ;

Her News b

Aνανάς & καρύδα: Το νέο trend αφεψήματος!

Her News b

Λεύκανση δοντιών: Τι λένε οι ειδικοί & ποια μέθοδο προτείνουν ως καλύτερη

HerNews ka