Η Gabby Beckford παραιτήθηκε από τη δουλειά της στα 26 της χρόνια και τώρα βγάζει 170.000$ τον χρόνο ταξιδεύοντας.
<<Άκουσα για πρώτη φορά τη λέξη ‘επιχειρηματίας’ όταν ήμουν στο πανεπιστήμιο, όπου σπούδαζα βιοϊατρική μηχανική. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα γίνω στην πραγματικότητα>>. Αυτό λέει η ίδια στο αμερικανικό CNBC μιλώντας για τη δουλειά της.
«Αλλά το 2018, όταν ξεκίνησα την καριέρα μου ως μηχανικός στα 23 μου, ανακάλυψα ότι το να γράφω στο Packs Light, το ταξιδιωτικό blog που ξεκίνησα ενώ σπούδαζα, ήταν αυτό που περίμενα περισσότερο κάθε μέρα. Τότε συνειδητοποίησα ότι ήθελα να ταξιδέψω στον κόσμο και να δημιουργώ περιεχόμενο για να ζήσω» συμπληρώνει.
Κάπως έτσι βρήκε το δικό της μονοπάτι. Όπως εξηγεί, σταδιακά έκανε την αλλαγή: Από την πρωινή δουλειά της, στο να γίνει full-time content creator.
Όπως λέει, όλα ξεκίνησαν σαν ένα χόμπι. «Στην αρχή δεν έβγαζα χρήματα από το Packs Light. Αλλά το 2018, μου έφερε 2.000 δολάρια μέσω μερικών μικρών καμπανιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Την επόμενη χρονιά, έβγαλα κοντά στα $8.000. Τον Φεβρουάριο του 2020, αφού έκανα εξοικονόμηση χρημάτων και κατέληξα σε ένα σχέδιο, παράτησα τη δουλειά μου ως μηχανικός με μισθό $69.000 ετησίως για να εργαστώ full-time ως blogger και σύμβουλος. Πέρυσι, το εισόδημά μου από το Packs Light ήταν πάνω από τα 170.000 δολάρια», λέει η ίδια.
Όπως εξηγεί το brand της και το κοινό της στα social media έχουν αυξηθεί πολύ. Πλέον έχει 252.000 followers στο TikTok και 52.000 followers στο Instagram. Ενώ φέτος έχει ήδη εξασφαλίσει 30.000 δολάρια σε έσοδα- μιλώντας μόνο για τα deals του Ιανουαρίου. Η 26χρονη ελπίζει να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει τα έσοδα της φέτος, σε σύγκριση με το 2021.
Το ξεκίνημα
Η αρχή για όλα αυτά δεν ήταν εύκολη. «Για να νιώσω ασφαλής και να φύγω από τη δουλειά μου, έπρεπε να εξοικονομήσω τουλάχιστον 15.000 $. Ανέλαβα παράλληλα projects κάνοντας virtual recruiting, dog-sitting, freelance αρθρογραφία και διαχείριση social media για επιπλέον μετρητά. Έζησα επίσης στο σπίτι με τους γονείς μου —και μετά με συγκάτοικους- για να εξοικονομήσω ενοίκιο.
Όταν δεν δούλευε για κάποια από αυτές τις δραστηριότητες, έφτιαχνε άρθρα και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσει το κοινό του Packs Lights. «Κατά τη διάρκεια της μετακίνησης μου προς τη δουλειά, «έγραφα» blog posts χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή που μετατρέπει την φωνή σε κείμενο», εξηγεί.
«Η εξασφάλιση συνεργασιών ήταν απαραίτητη για τη δημιουργία εσόδων από το Packs Lights. Έτσι, το 2018, άρχισα να απευθύνομαι σε brands για να μάθω τι αναζητούσαν σε μια συνεργασία με influencers. Στη συνέχεια, έκανα μία πρόταση με βάση τις απαντήσεις τους. Αυτή είναι ακόμα η στρατηγική μου για την εύρεση συνεργασιών» τονίζει η ίδια στο CNBC.
«Από τότε που ανέλαβα την επιχείρησή μου full-time, έχω συνεργαστεί με σημαντικούς πελάτες, όπως το Facebook, η The North Face, η Delta Airlines και η Adidas» συμπληρώνει.
Μετά από όλη αυτή τη διαδρομή, η νεαρή επιχειρηματίας δίνει 3 συμβουλές για όποιον θέλει να κάνει κάτι αντίστοιχο.
1# Το «γιατί» σας είναι σημαντικό. «Είναι σημαντικό να προσδιορίσετε το «γιατί» σας από νωρίς. Εγώ έχω μια βαθιά και γνήσια αγάπη για τα ταξίδια. Είμαι παθιασμένη με το να δείχνω σε νεαρές γυναίκες από όλα τα κοινωνικά στρώματα πώς μπορούν να βρουν χαρά και νόημα μέσω του ταξιδιού — χωρίς όλο το άγχος προγραμματισμού που συνήθως μας συνοδεύει», τονίζει. Κάποιος που γνωρίζει το «γιατί» του είναι πιο αυθεντικός και ελκυστικός για τους πελάτες και το κοινό του, επειδή καθιστά σαφές ότι απολαμβάνει τη δουλειά του και έχει κίνητρα από την αποστολή του.
2# Να είστε αποφασιστικοί και να αγκαλιάζετε τα λάθη. Ως επιχειρηματίας, κάνετε όλες τις επιλογές και είναι τόσο εύκολο να χάνετε χρόνο σκεπτόμενοι πολλές επιλογές και πιθανά αποτελέσματα. Αλλά προχωράμε πολύ περισσότερο όταν προσπαθούμε και αποτυγχάνουμε. Το να είστε αποφασιστικοί σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε ευκαιρίες της τελευταίας στιγμής και να αφιερώσετε το 100% της προσπάθειας και της προσοχής σας στις επιλογές που κάνετε. Ακόμα κι αν αποδειχθεί ότι είναι η «λάθος» επιλογή, τα μαθήματα που μαθαίνεις σε ωθούν πιο κοντά στην επιτυχία, ειδικά σε σύγκριση με την… παράλυση της τελειομανίας.
3# Μελετήστε τους στοχευμένους πελάτες και το κοινό σας. Προσδιορίστε και γνωρίστε τους βασικούς πελάτες και τους followers σας. Ποια είναι τα ενδιαφέροντα τους; Πώς και πού περνούν τον χρόνο τους; «Εξυπηρετώ τη Gen Z και τους νέους millennials με το ταξιδιωτικό μου περιεχόμενο και από τη στιγμή που είμαι 26 ετών, έχω ένα πλεονέκτημα στην κατανόηση των συμπεριφορών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά εξακολουθώ να πειραματίζομαι με τη δημοσίευση περιεχομένου σε πολλές πλατφόρμες — TikTok, Instagram, Twitter και Facebook», καταλήγει η Gabby.