HerNews.gr
Ψυχολογία

Κόλπα που χρησιμοποιούν τα σούπερ μάρκετ για να κάνουν τον κόσμο να ξοδέψει περισσότερα χρήματα

Σε μια εποχή που τα εβδομαδιαία ψώνια κοστίζουν τριψήφια νούμερα σε ορισμένα νοικοκυριά, ένας ειδικός αποκάλυψε τις μεθόδους που χρησιμοποιούν τα σούπερ μάρκετ για να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο σύγκρισης του Finder’s για το καταναλωτικό συναίσθημα, οι οικογένειες ξοδεύουν κατά μέσο όρο μεταξύ 78 και 210 δολάρια όταν πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ.

Αν και αυτό οφείλεται, εν μέρει, στον τρέχοντα ρυθμό πληθωρισμού των τροφίμων, οι τακτικές προώθησης παίζουν επίσης στο να τραβούν την προσοχή των αγοραστών και να επηρεάζουν τι αποφασίζουν να αγοράσουν.«Τα σούπερ μάρκετ έχουν πολλά πράγματα σε ένα μέρος για να κάνουν τους καταναλωτές να περνούν περισσότερο χρόνο στα καταστήματα και συνεπώς να καταλήγουν να ξοδεύουν περισσότερο», δήλωσε στο SBS η καθηγήτρια της Σχολής Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου της NSW, Nikita Garg.

Βασικά είδη όπως το γάλα, το ψωμί, το τυρί και τα φρέσκα προϊόντα, για παράδειγμα, συχνά τοποθετούνται μακριά το ένα από το άλλο, έτσι ώστε οι αγοραστές να ενθαρρύνονται «να περάσουν όσο το δυνατόν περισσότερα από τα προϊόντα στο κατάστημα», είπε.

Τα καταστήματα βασίζονται επίσης σε ήχους και άλλες αισθήσεις για να επιβραδύνουν τους ανθρώπους.«Για παράδειγμα τα σούπερ μάρκετ, έχουν τα δικά τους μουσικά κανάλια και τα επιμελούνται ειδικά για ώρες της ημέρας, για εποχές του χρόνου για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να κινούνται πιο αργά ή πιο γρήγορα ανάλογα με το τι χρειάζονται και τη διάταξη του καταστήματος», εξήγησε. σουπερ μαρκετΤο 64 τοις εκατό των αγοραστών κάνει μια παρορμητική αγορά όταν ψωνίζει στο κατάστημα, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία  χρηματοοικονομικού σχεδιασμού KDM Financial πρόσφατα.

Ένας απλός τρόπος για να σταματήσετε να πέφτετε σε αυτήν την παγίδα ή να υπερβείτε τον προϋπολογισμό, σύμφωνα με την Garg, είναι να δημιουργήσετε μια λίστα και να την τηρήσετε.

«Πριν αγοράσετε ένα προϊόν με έκπτωση, είναι σημαντικό να σκεφτείτε αν θα το χρησιμοποιήσετε πραγματικά. Ακόμα κι αν είναι deal, θα καταλήξεις να τα χρησιμοποιείς όλα αυτή τη στιγμή;» πρόσθεσε.

«Πρέπει πραγματικά να προσέξεις τι βάζεις στο καλάθι σου και γιατί. Ξέρω ότι είναι λίγο αγχωτικό, αλλά αυτό είναι που χρειάζεται αν θέλεις πραγματικά να εξοικονομήσεις χρήματα».

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Αυτοπεποίθηση: Τρεις βασικοί εχθροί και πως να τους πολεμήσεις

Her News

Irvin D. Yalom: «Η ώριμη αγάπη είναι όταν αγαπάς, όχι όταν αγαπιέσαι.»

Her News

Δεκέμβριος: Γιατί μας πιάνει η μελαγχολία των Χριστουγέννων;

Her News b