Το λανσάρισμα του American Riviera Orchard (ARO), της μάρκας lifestyle της Μέγκαν Μαρκλ, έχει αφήσει περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις. Ακόμη και τώρα, μετά την αποκάλυψη του πρώτου της προϊόντος, οι ειδικοί των δημοσίων σχέσεων συνεχίζουν να εικάζουν για το νόημα κάθε βήματος που κάνει η Δούκισσα του Σάσεξ με τη νέα της επιχείρηση.
Αν και η Μέγκαν κυκλοφόρησε το ARO στα μέσα Μαρτίου, η μάρκα αποκάλυψε το πρώτο της προϊόν μόλις την περασμένη Δευτέρα: μια περιορισμένης έκδοσης μαρμελάδα φράουλα. Αν και ήταν το πρώτο της προϊόν, η μάρκα δεν έκανε καμία διαφήμιση, ούτε έκανε κάποια δημοσίευση.
Η πρώτη παρτίδα του εν λόγω προϊόντος προοριζόταν για 50 influencers , αρκετοί από τους οποίους στενοί φίλοι της Δούκισσας. Η Μέγκαν Μαρκλ ανέλαβε ακόμη και την προσωπική παράδοση των βάζων μαρμελάδας. Ανάμεσα στους λίγους αποδέκτες του νέου προϊόντος είναι η σχεδιάστρια μόδας Tracy Robbins και η Delfina Blaquier , σύζυγος του στενού φίλου του πρίγκιπα Χάρι, Nacho Figueras.
Looking for the next person to post Their American Riviera Orchard Jam, is like avengers looking for the infinity stones. pic.twitter.com/RtRUjSsEDk
— Alexis is sowing discord in the West (@ArchewellBaby) April 18, 2024
Οι πιθανοί λόγοι της Μέγκαν
Οι λόγοι για την κυκλοφορία μιας περιορισμένης έκδοσης του πρώτου προϊόντος της είναι η τελευταία αιτία συζήτησης γύρω από τη σύζυγο του πρίγκιπα Χάρι. Μεταξύ αυτών, η ειδικός δημοσίων σχέσεων Μέγκαν Μπόιλ υπέθεσε ότι θα μπορούσε να είναι μέρος μιας στρατηγικής για τη δημιουργία ζήτησης και ενδιαφέροντος από το κοινό.
«Η πρόταση ότι η μαρμελάδα έχει σταλεί μόνο σε 50 άτομα δημιουργεί ζήτηση και ενδιαφέρον», εξήγησε στο Express.co.uk. «Μπορεί να ήταν μια εκτόξευση χαμηλών τόνων, αλλά ευθυγραμμίζεται απόλυτα με την πιο ήπια και οικεία προσέγγιση αυτών των διασημοτήτων που έλαβαν μέρος», ανέφερε η ειδικός.
Η Μπόιλ θεώρησε ότι η Μέγκαν πρέπει να είχε σκεφτεί πολύ προσεκτικά ποιος θα παραλάμβανε ένα βάζο, «Και η ατομική αρίθμηση δείχνει ότι είναι περιορισμένης έκδοσης, αλλά επίσης δεν αφήνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αδιάφοροι».
Meghan Markle’s ‘soft launch’ of American Riviera Orchard jam is ‘weird strategy’ that ‘lacks authenticity’ and is ‘clear karaoke’ of King’s Duchy Originals range https://t.co/REs3b3voqp pic.twitter.com/u9I42B6jpv
— Daily Mail Online (@MailOnline) April 17, 2024
Η Μέγκαν παρέδωσε μόνη της τα βάζα
Η ειδικός σημείωσε, «Αν κοιτάξετε προσεκτικά τα βάζα της μαρμελάδας American Riviera Orchard , θα δείτε αριθμούς παρτίδων, με 50 συνολικά να παράγονται». Σύμφωνα με την Μπόιλ , αυτό υποδηλώνει ότι το προϊόν αγοράστηκε στο Μοντεσίτο, όπου διαμένουν ο Δούκας και η Δούκισσα του Σάσεξ.
«Δεδομένου του περιορισμένου αριθμού και της Μέγκαν που μοιράζει η ίδια τα βάζα, είναι πολύ πιθανό η ίδια να προμηθεύτηκε τη μαρμελάδα στο Μοντεσίτο και να την παρήγαγε με το χέρι για να κάνει τους παραλήπτες να αισθάνονται ξεχωριστοί», εξήγησε.
Ενώ οι θαυμαστές και οι haters συνεχίζουν να κάνουν εικασίες για την παραμικρή από τις ενέργειές της, η Μέγκαν Μαρκλ προχωρά με τα σχέδιά της για το American Riviera Orchard. Το προφίλ της στο Instagram έχει ήδη 599.000 followers και παρά τις κάποιες αποτυχίες , η επίσημη ιστοσελίδα της συνεχίζει να κεντρίζει το ενδιαφέρον του κοινού.
Meghan Markle: Αποκαλύφθηκε το πρώτο προϊόν από το νέο της brand και θα σας εκπλήξει