To Linkedin είναι μια πανίσχυρη social media πλατφόρμα, που απευθύνεται σε περισσότερους από 630 εκατομμύρια επαγγελματίες. Όλοι θέλουν λοιπόν να έχουν ένα επιτυχημένο προφίλ στο Linkedin . Το κάνουν όμως σωστά;
Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο για να έχεις στο Linkedin ένα καλό προφίλ και αυτοί είναι απλοί:
- Μην ξεχνάτε το κείμενο στα posts: Η δυνατότητα καταγραφής 1.300 χαρακτήρων σε κάθε ανάρτηση ικανοποιεί την ανάγκη για αναλυτική περιγραφή στο post στο LinkedIn.
2. Κοινοποιήστε PDFs και Infographics: Δώστε περιληπτικά τα key take outs ενός σεμιναρίου, παρουσίασης ή ενός podcast, με αυτό τον τρόπο κάνετε τους επαγγελματίες να σας εμπιστεύονται.
3. Χρησιμοποιήστε τα hashtags, ώστε να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο με την ανάρτησή σας.
4. Απαντήστε στα σχόλια και κάντε και εσείς με τη σειρά σας σχόλια σε άλλες δημοσιεύσεις.
5. Μην ανεβάζετε σε καμία περίπτωση από προσωπικές στιγμές στο Linkdein
6. Μην ξεχνάτε τα LinkedIn Ads
To LinkedIn σας παρέχει πολλούς και διαφορετικούς τρόπους να διαφημιστείτε όπως:
– Sponsored Content, για να προσεγγίσετε πολύ μεγαλύτερο κοινό σε σχέση με τα οργανικά posts.
– Text Ads, PPC και CPM Αds που εμφανίζονται στο homepage, profile page, group page και στα search result pages.
– Sponsored InMail, που μοιάζουν αρκετά με το email marketing και σας επιτρέπουν να στέλνετε προσωποποιημένα μηνύματα στο inbox.
7. Συστάσεις – Endorsements
Μια ακόμη εξαιρετικά ενδιαφέρουσα δυνατότητα που μας δίνεται μέσω της πλατφόρμας του LinkedIn είναι οι συστάσεις (endorsements). Μπορείτε πολύ εύκολα να αποκτήσετε συστάσεις από πρώην συναδέλφους αλλά και από άλλα άτομα που γνωρίζετε και έχετε συνεργαστεί μαζί τους.
Κέλλυ Βρανάκη
Contact me @:
Instagram: https://www.instagram.com/story_kelling/
Facebook: https://www.facebook.com/Story_kelling-929217863902546/