Ναι πολύ καλά διάβασες. To LinkedIn προσθέτει την επιλογή «μητέρα στο σπίτι» στους τίτλους εργασίας.
Η γνωστή πλατφόρμα δικτύωσης επαγγελματιών, που μετρά αυτή τη στιγμή πάνω από 313 εκατομμύρια χρήστες και είναι το αγαπημένο σε όλους μας, LinkedIn ιδιοκτησίας Microsoft, πρωτοπορεί και προσθέτει νέους τίτλους εργασίας.
Μεταξύ άλλων και το «stay-at-home mom» δηλαδή το “μητέρα στο σπίτι” για να επιτρέψει σε μαμάδες που απασχολούνται πλήρως με το σπίτι και τα παιδιά, να παρέχουν πιο ακριβείς περιγραφές του χρόνου τους εκτός αμειβόμενης εργασίας.
Για χρόνια, μητέρες που είχαν σταματήσει να εργάζονται προσωρινά ζητούσαν από περισσότερους τρόπους για να προσθέτουν στα βιογραφικά τους τη συγκεκριμένη διακοπή και τώρα η πλατφόρμα αποφάσισε να ικανοποιήσει το αίτημά τους.
Πάνω από 2.3 εκατομμύρια γυναίκες έχουν αφήσει δυστυχώς τις δουλείες τους τον τελευταίο χρόνο, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού έκλεισε σχολεία και παιδικούς σταθμούς, πλήττοντας μεταξύ άλλων επιχειρήσεις που απασχολούν κυρίως γυναίκες στο προσωπικό τους.
Το LinkedIn έχει επίσης σχέδια για ένα νέο πεδίο «κενών στην απασχόληση», όπου οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν από επιλογές όπως, «προσωπική άδεια» ή «γονική άδεια», ώστε «να δείξουν με σαφήνεια και διαφάνεια ένα συμβάν της ζωής τους στην καριέρα τους», είπε ο εκπρόσωπος της εταιρίας.
Κέλλυ Βρανάκη
Contact me @:
Instagram: https://www.instagram.com/story_kelling/
Facebook: https://www.facebook.com/Story_kelling-929217863902546/