HerNews.gr
Fitness

4 ”κρυφά” superfoods που πρέπει να έχει η διατροφή μας

Ο όρος Superfood ακούγεται διαρκώς και όλοι προσπαθούμε να βρούμε αυτές τις υπερτροφές και να τις εντάξουμε στη διατροφή μας.

Πριν μιλήσουμε περαιτέρω σχετικά με αυτό, ας δούμε λίγο καλύτερα γιατί τα superfoods έχουν γίνει ανάρπαστα και τι ακριβώς είναι. Αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν είναι ότι έχουν υψηλή συγκέντρωση σε διάφορες βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά. Δηλαδή με την πρόσληψη των superfoods ο άνθρωπος μπορεί να πάρει πολύ περισσότερα πολύτιμα στοιχεία σε σχέση με άλλα τρόφιμα που περιέχουν μικρότερες ποσότητες ή δεν έχουν τόσο μεγάλη ποικιλία.

Εκτός από τις μεγάλες κατηγορίες που περιλαμβάνουν πολλές θρεπτικές τροφές και λειτουργούν ως superfoods, όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά, σε αυτό το άρθρο θ’ ανακαλύψουμε κάποιες τροφές οι οποίες δεν ήταν τόσο γνωστές ως superfoods, παρόλα αυτά έχουν όλα τ’ απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ένας οργανισμός.

Κινόα

Το κινόα μπορεί να έχει γεύση και υφή σαν κόκκος, αλλά είναι full σε πρωτεΐνες, που περιέχουν και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα. Έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και βασικές βιταμίνες και μέταλλα όπως θειαμίνη, βιταμίνη Β6, σίδηρο, μαγγάνιο, μαγνήσιο και φώσφορο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποκατάστατο του ρυζιού και μπορεί να είναι ένας από τους κύριους βασικούς συνεργούς σε μια φυτικά βασισμένη διατροφή.

Αβοκάντο
avocado ripe on a blue wooden background

Τα αβοκάντο είναι ένα από τα καλύτερα φαγητά, τα οποία και πάλι στηρίζουν μια φυτικά σχεδιασμένη διατροφή, λέει ο διάσημος σεφ, διατροφολόγος και μάστερ Ρέικι, Serena Poon. «Όχι μόνο θα προσθέσουν γεύση σε οποιοδήποτε γεύμα, αλλά είναι επίσης εξαιρετικά πυκνά σε θρεπτικά συστατικά, παρέχοντας φυτικές ίνες, μονοακόρεστα λίπη και βιταμίνες και μέταλλα, όπως φολικό οξύ, βιταμίνες Ε και Κ, κάλιο, ριβοφλαβίνη και χαλκό.»

Διατροφική μαγιά

«Μου αρέσει να πασπαλίζω με θρεπτική διατροφική μαγιά σε σαλάτες ζυμαρικών, ρύζι, ψητά λαχανικά, ακόμη και ποπ κορν», λέει ο Γκορίν. «Η διατροφική μαγιά είναι γεμάτη με 2 έως 3 γραμμάρια πρωτεΐνης, καθώς και μέταλλα όπως ο σίδηρος. Μερικές φορές θα βρείτε επίσης μαγιά θρεπτικών συστατικών ενισχυμένη με βιταμίνες Β, όπως βιταμίνη Β12. “

Ακάι

Έχετε παρατηρήσει πιθανώς ότι αυτά τα τροπικά φρούτα που προέρχονται από τη Νότια Αμερική κερδίζουν έδαφος στα smoothies, σε εστιατόρια υγιεινής διατροφής και παντοπωλεία σε εθνικό επίπεδο. «Το μούρο açaí έχει απίστευτα υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά καταπολέμησης των ελεύθερων ριζών», λέει ο Poon. “Ένα μπολ açaí με βούτυρο καρύδι και φρέσκα μούρα κάνουν ένα νόστιμο και θρεπτικό πρωινό γεύμα.”

Όλα αυτά τα ”κρυμμένα” superfoods, τα οποία ναι μεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους αλλά πολλές φορές δεν τα προτιμάμε, δίνουν εξαιρετική ενέργεια και όλα όσα χρειάζεται ο οργανισμός. Επίσης στηρίζουν την διατροφή που βασίζεται λιγότερο στο κρέας.

Νεότερα Άρθρα

Τι χρειάζεται ο οργανισμός μας μετά το Πάσχα;

Her News b

Ξεκίνα την νέα χρονιά, τρώγοντας υγιεινά

Her News b

Γυμναστική: 3 περίεργα σωματικά συμπτώματα μετά την άσκηση

Her News b