HerNews.gr
Health

Παγκόσμια μελέτη επιβεβαιώνει τον αντίκτυπο της Covid στην εκμάθηση της ανάγνωσης

Η εκμάθηση της ανάγνωσης από μαθητές σε όλο τον κόσμο επωμίστηκε ολόκληρο το βάρος της κρίσης Covid-19, σύμφωνα με διεθνή μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 400.000 μαθητών σε 57 χώρες και δημοσιεύτηκε σήμερα.

«Το Pirls είναι η πρώτη μεγάλης κλίμακας διεθνής αξιολόγηση που βασίζεται στη συλλογή δεδομένων κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19», υπογραμμίζουν οι συγγραφείς της μελέτης Progress in International Reading Literacy Study (Pirls), που πραγματοποιείται κάθε πέντε χρόνια από το 2001 από την IEA, μια διεθνή ΜΚΟ μέλη της οποίας είναι ερευνητικοί οργανισμοί.

Η μελέτη τονίζει «τον αρνητικό αντίκτυπο της πανδημίας COVID-19» με «σχεδόν τους μισούς μαθητές να έχουν φοιτήσει σε σχολεία όπου τα κανονικά μαθήματα διακόπτονταν για οκτώ εβδομάδες ή περισσότερο».

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα “χαμηλότερα επίπεδα ανάγνωσης σε 21 από τις 32 χώρες που παρουσίασαν συγκρίσιμα στοιχεία τάσεων μεταξύ 2016 και 2021”. Μόνο οκτώ άλλες χώρες από αυτές τις 32 έχουν σταθερό επίπεδο ανάγνωσης και άλλες τρεις έχουν ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

Με μέση συνολική βαθμολογία 514 βαθμούς, η Γαλλία βρίσκεται πάνω από τον διεθνή μέσο όρο (500 μονάδες), αλλά κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (527 μονάδες).

Διαβάστε περισσότερα: Vradini.gr

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Τι μπορείς να τρως όταν έχει ζέστη

Her News b

5 ασθένειες συνδέονται με τη χρόνια δυσκοιλιότητα

Her News

Μελέτη αποκαλύπτει την ιδανική θερμοκρασία για έναν καλό ύπνο

Her News